Reklama

Jako ateista mogę z bezpiecznej perspektywy spojrzeć na bardzo poważny problem, który w dużym stopniu dotyczy całego życia publicznego. Należę do tych ateistów, którzy wypełniają definicję ateizmu, a to jest brak wiary w Boga, nie walka z religią i tym bardziej bazgranie sprayem po kościołach. Mam dystans z jednej i drugiej strony, dlatego z jednej i drugiej dostaję po głowie. Za chwilę usłyszę, że Kościół to nie sprawa ateisty, by w drugim rzucie się dowiedzieć, że jestem obrońcą pedofilów w sutannach. Był czas przywyknąć, jak mówiła babcia Pawlakowi i tradycyjnie, w swoim wyszczekanym stylu, napiszę swoje, nie zważając na grupy interesów.

Na wstępie warto podzielić podstawowe fakty od prymitywnej propagandy. Czym innym są robione na zamówienie i pod tezę filmy Sekielskiego, chociaż i tam znajdziemy trochę bolesnej prawdy, czym innym raport Watykanu, gdzie pojawiły się mniejsze i większe rewelacje, a jeszcze czym innym nagie fakty. Proszę wybaczyć, ale dla mnie filmy Sekielskiego są równie wiarygodne, jak raport Watykanu, w jednym i drugim przypadku mamy do czynienia ze stronniczym przedstawianiem fragmentów rzeczywistości i żaden z tych materiałów nie może stanowić podstawy do rzetelnej analizy. Co należy zaliczyć do nagich faktów nie podlegających dyskusji? Z pewnością istnienie pedofilii w Kościele i tylko skala nadal pozostaje tajemnicą. Jedni by chcieli ustawić wskaźnik na poziomie 90%, inni na poziomie 1,5%. Oczywiście tu i tu mamy kolejne pobożne życzenia, przeplatane manipulacjami. Zostańmy zatem przy stwierdzeniu, na które zgadzają się wszyscy, że pedofilia i homoseksualizm, co jest niezwykle istotne, występują w Koście polskim i Kościele w ogóle.

Reklama

Całym Kościołem nie jestem w stanie się zająć w jednym felietonie, polski zresztą też się nie zmieści, dlatego zajmę się paroma wątkami związanymi z hierarchią. Od wielu lat porządni ludzie i prawie wszyscy są wiernymi Kościoła, zwracali uwagę na trzy główne patologie: pedofilia i skandale homoseksualne podlane gęstym sosem esbeckiej agentury. Ameryki nie odkryję, gdy powiem, w zasadzie powtórzę za wieloma badaczami tych patologii, że dwie pierwsze bez trzeciej by nie istniały, przynajmniej nie w takiej skali. Hierarchowie kościelni z donoszenia na bliźnich jeszcze jakoś by się wykaraskali, nie jeden kapuś funkcjonuje w życiu publicznym i jeszcze w dodatku osiąga szczyty władzy, brylując jako recenzent moralny patrz: Wałęsa, Kwaśniewski, Cimoszewicz, Olechowski i tak można w nieskończoność. Problem Kościoła polega na tym, że na szczycie i w „średniej” hierarchii roi się od księży siejących homoseksualne zgorszenie albo mających na sumieniu ciężki grzech pedofilii. Nie jest to bynajmniej 1,5 %, co nie znaczy, że 90%, w każdym razie co i rusz upadają pomniki i nie o jednego Paetza chodzi, czy Jankowskiego. Na przykład o takim Gulbinowiczu we Wrocławiu od zawsze huczało i nikt nigdy za jego czasów „świetności” nie miał odwagi dotknąć tematu.

Hierarchowie biorący udział w seksualnych skandalach to byli ulubieńcy SB, bo w oczywisty sposób można nimi w dowolny sposób manewrować. Co bardziej gorliwi nie dostrzegali zbrodni komunistycznych i nawet LGBT uznawali za „dzieci Boże”. Inna szkodliwa grupa, to biskupi i kardynałowie kryjący te wszystkie afery i tak dochodzimy do Dziwisza, który teraz jest na linii ognia. Nie wiem, co ma na sumieniu Dziwisz, ale za to mogę powiedzieć, że zachowuje się tak klasycznie i schematycznie, jak to tylko możliwe i jak przez lata pokazywał „Bolek” Wałęsa. Zamiast odpowiadać na proste, chociaż bardzo ciężkie w wymiarze moralnym pytania, epatuje swoimi zasługami i nagonkami dziennikarzy. Kościół hierarchiczny w Polsce przyczynia się do niszczenia Kościoła w ogóle, poprzez swoje grzechy, z których się nigdy uczciwie nie wyspowiadał, nie wspominając o zadośćuczynieniu i pokucie. Do wszystkich starych grzechów hierarchii doszło zachowanie w czasie „pandemii”, którego inaczej niż dyskwalifikacją nazwać się nie da. Niestety stara prawda, że komuna nie wykończyła Kościoła, ale Kościół, szczególnie hierarchiczny, wykończy się sam, znajduje pełne potwierdzenie.

Reklama

54 KOMENTARZE

  1. “A na tej skale zbuduję

    "A na tej skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą". Skoro Piekło nie da rady, to tym bardziej jacyś masońscy i esbeccy agenci poutykani w Episkopacie czy nawet lewacki administrator stolicy apostolskiej.

    Niestety hierarchowie KK czasami zachowują się tak, jakby nie wierzyli w Boga i jego opiekę. Uwierzyli za to w bożka Covida i teraz to jemu oddają cześć. Nie są głową Kościoła bo jest nim Chrystus, a sam Kościół też nie należy do nich, tylko do nas. Są zwykłą, służebną biurokracją i o tym powinni stale pamiętać.

  2. “A na tej skale zbuduję

    "A na tej skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą". Skoro Piekło nie da rady, to tym bardziej jacyś masońscy i esbeccy agenci poutykani w Episkopacie czy nawet lewacki administrator stolicy apostolskiej.

    Niestety hierarchowie KK czasami zachowują się tak, jakby nie wierzyli w Boga i jego opiekę. Uwierzyli za to w bożka Covida i teraz to jemu oddają cześć. Nie są głową Kościoła bo jest nim Chrystus, a sam Kościół też nie należy do nich, tylko do nas. Są zwykłą, służebną biurokracją i o tym powinni stale pamiętać.

  3. Gdy w roku 2007 napisałem
    Gdy w roku 2007 napisałem artykuł który na Interii360 miał ponad 100 tysięcy wejść i kilka tysięcy komentarzy, a dotyczący roli Jana Pawła II w tuszowaniu zbrodni pedofili w kościele, byłbym zapewne zlinczowany, gdyby czytelnicy mieli do mnie dostęp!
    Mamy rok 2020 i całe gówno się wylało, co przewidziałem już w roku 2007.
    Tutaj ten artykuł:
    http://www.pospoliteruszenie.org/Prawie%20swiety.htm

  4. Gdy w roku 2007 napisałem
    Gdy w roku 2007 napisałem artykuł który na Interii360 miał ponad 100 tysięcy wejść i kilka tysięcy komentarzy, a dotyczący roli Jana Pawła II w tuszowaniu zbrodni pedofili w kościele, byłbym zapewne zlinczowany, gdyby czytelnicy mieli do mnie dostęp!
    Mamy rok 2020 i całe gówno się wylało, co przewidziałem już w roku 2007.
    Tutaj ten artykuł:
    http://www.pospoliteruszenie.org/Prawie%20swiety.htm

  5. jak Polska i Polacy

    jak Polska i Polacy emocjonowali się kanonizacją JPII, tak wtedy w świecie huczało od informacji o tuszowaniu przez papieża pedofilstwa i pedalstwa wśród duchownych

    oddzielając niekwestionowane,niewyobrażalnie wielkie zasługi JPII dla Polski od innych spraw – wydaje się niemożliwe, żeby papież sprawujący pontyfikat przez 26 lat nic nie wiedział, nic nie słyszał, nic nie widział…

  6. jak Polska i Polacy

    jak Polska i Polacy emocjonowali się kanonizacją JPII, tak wtedy w świecie huczało od informacji o tuszowaniu przez papieża pedofilstwa i pedalstwa wśród duchownych

    oddzielając niekwestionowane,niewyobrażalnie wielkie zasługi JPII dla Polski od innych spraw – wydaje się niemożliwe, żeby papież sprawujący pontyfikat przez 26 lat nic nie wiedział, nic nie słyszał, nic nie widział…

  7. Mam takie poczucie, jakby

    Mam takie poczucie, jakby całemu światu chodziło przede wszystkim o uwalenie Jana Pawła II

    Przez całe moje długie życie ani ja, ani nikt z mojej rodziny czy znajomych nie miał żadnych takich doświadczeń związanych z duchownymi i Kościołem

    Co nie znaczy, oczywiście, ze problem nie istnieje, ale nie jest powszechny. (Oczywiście ci purpuraci kościelni mają wyjątkowo niesympatyczne twarze i łatwo uwierzyć zarzutom.)

    Ale ja dziś nie o tym.

    11-11 przypada Narodowe Święto Niepodległości

    a jest smutniej dziś, niż na 01-11.

    Rano na wp ( zaglądam tam po sprawdzeniu poczty) mamy stek plugastw, jakieś zwierzenia obywateli RP, długi i wyczerpujący artykuł o jakimś kryminaliście, który śpiewa „mocne” teksty o prawicy, nawet odgrzali sprawę Polańskiego i tej 13 letniej panienki, oraz frontalne demaskowanie Marszałka Piłsudskiego ,jako potwora i szkodnika, który tak naprawdę pogrążył Polskę na wieki.

    Jak by powiedział Felicjan Dulski : A niech was wszyscy diabli

     

    • @Lukrecja: “Mam takie

      @Lukrecja: "Mam takie poczucie, jakby całemu światu chodziło przede wszystkim o uwalenie Jana Pawła II" – Im chodzi przede wszystkim o uwalenie Kościoła Rzymskiego w ogóle i o uwalenie (dobicie?) Polski, postrzeganej jako ostoi tegoż Kościoła w Europie. Tymczasem są w błędzie, gdyż po pierwsze Polska jest – patrząc globalnie – tak samo zdemoralizowana i tak samo niewierząca, jak inne kraje Europy, a jej rzekoma pobożność to w większości tradycja i przywiązanie, ciężka praca szeregowych księży i zakonników oraz do niedawna poczucie, iż Kościoł jest miejscem azylu i ratunku przed szaleństwami władzy i tego świata. Do niedawna, bo nasz episkopat to poczucie, czy też zaufanie, zniszczył na wiosnę w ciągu paru dni. Po drugie, JP II z jednej strony wiele zrobił dla odrodzenia Wiary i Ewangelii, z drugiej zaś, jako gorący zwolennik Vaticanum II przykładał się do wielu negatywnych zjawisk. Dziwi natomiast, iż za jego pontyfikatu do godności kardynalskich doszło wielu w pokroju znanego Jorge Bergoglio. Zresztą modernizm JP II w pierwszej, radosnej częsci jego pontyfikatu był bardzo widoczny. A więc czepianie się JP II jest tylko niszczeniem ikony, zaś rzeczywistym uwalaniem jest działalność F I.

  8. Mam takie poczucie, jakby

    Mam takie poczucie, jakby całemu światu chodziło przede wszystkim o uwalenie Jana Pawła II

    Przez całe moje długie życie ani ja, ani nikt z mojej rodziny czy znajomych nie miał żadnych takich doświadczeń związanych z duchownymi i Kościołem

    Co nie znaczy, oczywiście, ze problem nie istnieje, ale nie jest powszechny. (Oczywiście ci purpuraci kościelni mają wyjątkowo niesympatyczne twarze i łatwo uwierzyć zarzutom.)

    Ale ja dziś nie o tym.

    11-11 przypada Narodowe Święto Niepodległości

    a jest smutniej dziś, niż na 01-11.

    Rano na wp ( zaglądam tam po sprawdzeniu poczty) mamy stek plugastw, jakieś zwierzenia obywateli RP, długi i wyczerpujący artykuł o jakimś kryminaliście, który śpiewa „mocne” teksty o prawicy, nawet odgrzali sprawę Polańskiego i tej 13 letniej panienki, oraz frontalne demaskowanie Marszałka Piłsudskiego ,jako potwora i szkodnika, który tak naprawdę pogrążył Polskę na wieki.

    Jak by powiedział Felicjan Dulski : A niech was wszyscy diabli

     

    • @Lukrecja: “Mam takie

      @Lukrecja: "Mam takie poczucie, jakby całemu światu chodziło przede wszystkim o uwalenie Jana Pawła II" – Im chodzi przede wszystkim o uwalenie Kościoła Rzymskiego w ogóle i o uwalenie (dobicie?) Polski, postrzeganej jako ostoi tegoż Kościoła w Europie. Tymczasem są w błędzie, gdyż po pierwsze Polska jest – patrząc globalnie – tak samo zdemoralizowana i tak samo niewierząca, jak inne kraje Europy, a jej rzekoma pobożność to w większości tradycja i przywiązanie, ciężka praca szeregowych księży i zakonników oraz do niedawna poczucie, iż Kościoł jest miejscem azylu i ratunku przed szaleństwami władzy i tego świata. Do niedawna, bo nasz episkopat to poczucie, czy też zaufanie, zniszczył na wiosnę w ciągu paru dni. Po drugie, JP II z jednej strony wiele zrobił dla odrodzenia Wiary i Ewangelii, z drugiej zaś, jako gorący zwolennik Vaticanum II przykładał się do wielu negatywnych zjawisk. Dziwi natomiast, iż za jego pontyfikatu do godności kardynalskich doszło wielu w pokroju znanego Jorge Bergoglio. Zresztą modernizm JP II w pierwszej, radosnej częsci jego pontyfikatu był bardzo widoczny. A więc czepianie się JP II jest tylko niszczeniem ikony, zaś rzeczywistym uwalaniem jest działalność F I.

  9. Nie mam problemu z kościołem

    Nie mam problemu z kościołem bo to zwykła biurokracja w operowym przebraniu ale szczerze mi żal ludzi ,którzy myślą że jest inaczej.To podłe w stosunku do wierzących. Dla mnie Bóg to cud życia pod każdą postacią. Wstrętna jest hipokryzja w każdej religii bo nie dotyczy to tylko katolicyzmu.

    • Zgadzam się … To jest

      Zgadzam się … To jest prawda:

      "Jezus powiedział do swoich uczniów: W owe dni, po WIELKIM UCISKU [podkreśl – szperacz], słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku. Gwiazdy będą padać z nieba i moce na niebie zostaną wstrząśnięte. Wówczas ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego w obłokach z wielką mocą i chwałą. Wtedy pośle On aniołów i ZBIERZE SWOICH WYBRANYCH [podkreśl – szperacz] z czterech stron świata, od krańca ziemi aż do szczytu nieba. A od drzewa figowego uczcie się przez podobieństwo! Kiedy już jego gałąź nabiera soków i wypuszcza liście, poznajecie, że blisko jest lato. Tak i wy, gdy ujrzycie, że to się dzieje, wiedzcie, że blisko jest, we drzwiach. Zaprawdę, powiadam wam: Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie. NIEBO I ZIEMIA PRZEMINĄ, ALE SŁOWA MOJE NIE PRZEMINĄ [podkreśl – szperacz]. Mk 1, 24-31.

      • “Nie przeminie to pokolenie,

        "Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie"

        Tak się jednak złożyło, że przeminęło nie tylko to pokolenie, ale i dziesiątki innych i nic się nie stało. Myślącemu człowiekowi już to wystarczy, religia jednak nie opiera się na myśleniu, więc można mu wmówić wszystko – od 70 hurys do wzięcia przez UFO do lepszego świata dla wybranych. Włącz myślenie i nie opieraj się na tym co ktoś napisał 2 tys. lat temu i redagował póżniej niezliczoną ilość razy wedle własnego interesu. Przecież sam przedstawiłeś dowód na fałszywość zamieszczonego cytatu.

        • @Info@: Z lewicującym ateistą

          @Info@: Z lewicującym ateistą trudno się rozmawia. To proszę w takim razie przedstawić stanowisko w sprawie cudów: a) eucharystycznych i pokrewnych, b) objawień, c) cudów zwykłych, głównie uzdrowień, ratunków itp., d) świadectw dotyczących pomocnych podpowiedzi, natchnienia, e) spotkań z aniołami, duchami i innymi przedstawicielamia świata niematerialnego (w tym wizji).

          • “Zły kierunek zwiedzania” 😉

            "Zły kierunek zwiedzania" 😉

            Jak on nie wierzy to odrzuca wszystko to z definicji. I mamy wiarę jednego vs niewiarę drugiego. Nie da sie dojść do porozumienia.

             

            Religia chrześcijańska niesie pewne przesłanie i wynikający z niego sposób na życie. To się broni dużo lepiej i jeżeli tylko ktoś nie chce wyjść na zwolennika cywilizacji śmierci nie moze chrześcijańskiego credo tak poprostu zanegować. Walczmy w sprzyjającym terenie, na naszych warunkach. Niestety nie mamy komfortu przytłaczającej przewagi wiec potyczki należy wybierać rozważnie a nie brać wszystkiego co leci.

             

             

  10. Nie mam problemu z kościołem

    Nie mam problemu z kościołem bo to zwykła biurokracja w operowym przebraniu ale szczerze mi żal ludzi ,którzy myślą że jest inaczej.To podłe w stosunku do wierzących. Dla mnie Bóg to cud życia pod każdą postacią. Wstrętna jest hipokryzja w każdej religii bo nie dotyczy to tylko katolicyzmu.

    • Zgadzam się … To jest

      Zgadzam się … To jest prawda:

      "Jezus powiedział do swoich uczniów: W owe dni, po WIELKIM UCISKU [podkreśl – szperacz], słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku. Gwiazdy będą padać z nieba i moce na niebie zostaną wstrząśnięte. Wówczas ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego w obłokach z wielką mocą i chwałą. Wtedy pośle On aniołów i ZBIERZE SWOICH WYBRANYCH [podkreśl – szperacz] z czterech stron świata, od krańca ziemi aż do szczytu nieba. A od drzewa figowego uczcie się przez podobieństwo! Kiedy już jego gałąź nabiera soków i wypuszcza liście, poznajecie, że blisko jest lato. Tak i wy, gdy ujrzycie, że to się dzieje, wiedzcie, że blisko jest, we drzwiach. Zaprawdę, powiadam wam: Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie. NIEBO I ZIEMIA PRZEMINĄ, ALE SŁOWA MOJE NIE PRZEMINĄ [podkreśl – szperacz]. Mk 1, 24-31.

      • “Nie przeminie to pokolenie,

        "Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie"

        Tak się jednak złożyło, że przeminęło nie tylko to pokolenie, ale i dziesiątki innych i nic się nie stało. Myślącemu człowiekowi już to wystarczy, religia jednak nie opiera się na myśleniu, więc można mu wmówić wszystko – od 70 hurys do wzięcia przez UFO do lepszego świata dla wybranych. Włącz myślenie i nie opieraj się na tym co ktoś napisał 2 tys. lat temu i redagował póżniej niezliczoną ilość razy wedle własnego interesu. Przecież sam przedstawiłeś dowód na fałszywość zamieszczonego cytatu.

        • @Info@: Z lewicującym ateistą

          @Info@: Z lewicującym ateistą trudno się rozmawia. To proszę w takim razie przedstawić stanowisko w sprawie cudów: a) eucharystycznych i pokrewnych, b) objawień, c) cudów zwykłych, głównie uzdrowień, ratunków itp., d) świadectw dotyczących pomocnych podpowiedzi, natchnienia, e) spotkań z aniołami, duchami i innymi przedstawicielamia świata niematerialnego (w tym wizji).

          • “Zły kierunek zwiedzania” 😉

            "Zły kierunek zwiedzania" 😉

            Jak on nie wierzy to odrzuca wszystko to z definicji. I mamy wiarę jednego vs niewiarę drugiego. Nie da sie dojść do porozumienia.

             

            Religia chrześcijańska niesie pewne przesłanie i wynikający z niego sposób na życie. To się broni dużo lepiej i jeżeli tylko ktoś nie chce wyjść na zwolennika cywilizacji śmierci nie moze chrześcijańskiego credo tak poprostu zanegować. Walczmy w sprzyjającym terenie, na naszych warunkach. Niestety nie mamy komfortu przytłaczającej przewagi wiec potyczki należy wybierać rozważnie a nie brać wszystkiego co leci.

             

             

  11. A najgorsze jest w tym

    A najgorsze jest w tym wszyskim to, że po prostu cała nauka kościoła jest nieprawdziwa. Sam fakt że Bóg wysłał na śmierć swojego syna by ten zastępczo cierpiał za ludzkość i nasycił tym samym swego ojca jest jakąś upiorną aberracją, a przypisywanie Bogu podobnych skłonności bluźnierstwem. Bogu, który stworzył galaktyki i  rzeczy o których nie mamy pojęcia potrzebne byłoby coś tak nonsensownego… Takiemu ojcu każdy sąd odebrałby dzieci. Tymczasem mamy wbite do głów podobne brednie od urodzenia, z dziada pradziada i tak się to kręci od stuleci. Biada zaś każdemu kto zwróci na to uwagę, a przekonał się o tym choćby Lew Tołstoj gdy powiedział prawdę o eucharystii. Cerkiew go za to ekskomunikowała, a miał ciekawe rzeczy do przekazania odnośnie do tego tematu. W ogóle religia jest najdoskonalszą formą kontroli umysłu i wyrażam zdziwienie, że łebski Braun, który odkrywa tak istotne niuanse w polityce daje się tak łatwo prowadzić na rzeź. Kler celowo wprowadził tzw. Najświętszy Sakrament, by mieć monopol na szafowanie Bogiem i by bez jego pośrednictwa nikomu nawet na myśl nie przeszło, że może mieć dostęp do Stwórcy. A ma go widząc Go w każdym innym człowieku, a nie klęcząc przed wyrobem piekarniczym i udając, że to bóg.

  12. A najgorsze jest w tym

    A najgorsze jest w tym wszyskim to, że po prostu cała nauka kościoła jest nieprawdziwa. Sam fakt że Bóg wysłał na śmierć swojego syna by ten zastępczo cierpiał za ludzkość i nasycił tym samym swego ojca jest jakąś upiorną aberracją, a przypisywanie Bogu podobnych skłonności bluźnierstwem. Bogu, który stworzył galaktyki i  rzeczy o których nie mamy pojęcia potrzebne byłoby coś tak nonsensownego… Takiemu ojcu każdy sąd odebrałby dzieci. Tymczasem mamy wbite do głów podobne brednie od urodzenia, z dziada pradziada i tak się to kręci od stuleci. Biada zaś każdemu kto zwróci na to uwagę, a przekonał się o tym choćby Lew Tołstoj gdy powiedział prawdę o eucharystii. Cerkiew go za to ekskomunikowała, a miał ciekawe rzeczy do przekazania odnośnie do tego tematu. W ogóle religia jest najdoskonalszą formą kontroli umysłu i wyrażam zdziwienie, że łebski Braun, który odkrywa tak istotne niuanse w polityce daje się tak łatwo prowadzić na rzeź. Kler celowo wprowadził tzw. Najświętszy Sakrament, by mieć monopol na szafowanie Bogiem i by bez jego pośrednictwa nikomu nawet na myśl nie przeszło, że może mieć dostęp do Stwórcy. A ma go widząc Go w każdym innym człowieku, a nie klęcząc przed wyrobem piekarniczym i udając, że to bóg.

  13. Generalny problem polega na

    Generalny problem polega na tym że

    1. Hierarchowie kościoła zawłaszczyli interpretację wiary. Czy możliwe jest jednak inne podejście w sekularnym społeczeństwie?

    2. Stulecia wpływu na społeczoństwo spowodowały wyalienowanie z niego i pogardę dla maluczkich.

    3. Myślę, że nie trudno w związku z punktem 2 wyobrazić sobie standardowe reakcje ludzi w takich sytuacjach. To się musiało źle skończyć. Więcej, to sie dzieje we wszystkich innych instytucjach władzy. Tej nominalnej jak i szkole, policji czy mediach. Na razie tylko nikt nie dostał jeszcze na nie zlecenia.

    Trzeba ścigać takich ludzi, nie można jednocześnie łączyć tego z wiarą. A to właśnie robi masońsko/progresywistyczna lewica. To każe zadać pytanie na ile jej działanie jest powodowane troską o ofiary a na ile te ofiary są powtórnie wykorzystywane do ataku na wiarę.

    Atak jest o tyle "sprytnie" sformułowany, że używając szantażu emocjonalnego blokuje sie wszystkie próby obrony wiary. Im więcej się czyta jaki ci hierarchowie są źli tym bardziej rośnie udział ataków na wiarę.

     

    Nie wiem… jeszcze, jak sobie z tym poradzić ale zdziczałemu lewactwu mówię NIE! z definicji.

     

  14. Generalny problem polega na

    Generalny problem polega na tym że

    1. Hierarchowie kościoła zawłaszczyli interpretację wiary. Czy możliwe jest jednak inne podejście w sekularnym społeczeństwie?

    2. Stulecia wpływu na społeczoństwo spowodowały wyalienowanie z niego i pogardę dla maluczkich.

    3. Myślę, że nie trudno w związku z punktem 2 wyobrazić sobie standardowe reakcje ludzi w takich sytuacjach. To się musiało źle skończyć. Więcej, to sie dzieje we wszystkich innych instytucjach władzy. Tej nominalnej jak i szkole, policji czy mediach. Na razie tylko nikt nie dostał jeszcze na nie zlecenia.

    Trzeba ścigać takich ludzi, nie można jednocześnie łączyć tego z wiarą. A to właśnie robi masońsko/progresywistyczna lewica. To każe zadać pytanie na ile jej działanie jest powodowane troską o ofiary a na ile te ofiary są powtórnie wykorzystywane do ataku na wiarę.

    Atak jest o tyle "sprytnie" sformułowany, że używając szantażu emocjonalnego blokuje sie wszystkie próby obrony wiary. Im więcej się czyta jaki ci hierarchowie są źli tym bardziej rośnie udział ataków na wiarę.

     

    Nie wiem… jeszcze, jak sobie z tym poradzić ale zdziczałemu lewactwu mówię NIE! z definicji.

     

  15. Ja tam w całym moim życiu,

    Ja tam w całym moim życiu, nie tak znowu krótkim, żadnego księdza pedofila jakoś nie spotkałem ani nie słyszałem aby spotkał go ktoś z moich znajomych czy rodziny.
    "Huczało" za to o dwóch nauczycielach, obaj oczywiście homo – może by tak jakiś Sekielski odważył się nakręcić film o pedofilach w środowisku nauczycielskim?

  16. Ja tam w całym moim życiu,

    Ja tam w całym moim życiu, nie tak znowu krótkim, żadnego księdza pedofila jakoś nie spotkałem ani nie słyszałem aby spotkał go ktoś z moich znajomych czy rodziny.
    "Huczało" za to o dwóch nauczycielach, obaj oczywiście homo – może by tak jakiś Sekielski odważył się nakręcić film o pedofilach w środowisku nauczycielskim?

  17. Panie Piotrze,

    Panie Piotrze,

    Czytam sobie kontrowersje.net – i twity, pt: "Polska Chata – Matka Kurka nadaje" (https://twitter.com/chata_polska)… I tak sobie myślę: – Dlaczego "Kurka" nie odważył się pojawić w Warszawie 11.11.2020 na Marszu Niepodlegości – tylko wysłał w eter jakiegoś yuotube'a (https://www.youtube.com/watch?v=T1SfVHb04cY&feature=emb_logo) ???

    Wiarygodność to szczególna cecha pismaków. Gdy teraz, na żywo tworzy się historia "TEN KRAJ" – jest szansa uwiarygodnić swoje przekonania wobec faktów: https://twitter.com/sbalcerac/status/1326591781023211521; https://twitter.com/NaczelnyBezczel/status/1326583226006179844

    Aby było jasne, nikogo nie ocaniam, ani nie potępiam. Idzie tylko o prawdę… W moim przekonaniu, dzisiaj możemy na nowo zdefiniować, czym jest PiS:

    – To "P[izdy] i S[kurwysyny]".

    Takie mam wnioski: – po MN z dnia 11.11.2020

     

    • PiS został wykorzystany do

      PiS został wykorzystany do zdyskredytowania idei narodowej i konserwatywnej. To oczywiście wina prezesa, że dał się w to wmanipulować. Jest w PiSie kilka osób które są sensowne ale nie potrafią sie przebić. W krótkim terminie to oznacza że cały PiS jest do spuszczenia. W długiej perspektywie mogą stworzyć coś interesującego i powalczyć o wybór albo się poddadzą i już nigdy nie będą wybieralni.

  18. Panie Piotrze,

    Panie Piotrze,

    Czytam sobie kontrowersje.net – i twity, pt: "Polska Chata – Matka Kurka nadaje" (https://twitter.com/chata_polska)… I tak sobie myślę: – Dlaczego "Kurka" nie odważył się pojawić w Warszawie 11.11.2020 na Marszu Niepodlegości – tylko wysłał w eter jakiegoś yuotube'a (https://www.youtube.com/watch?v=T1SfVHb04cY&feature=emb_logo) ???

    Wiarygodność to szczególna cecha pismaków. Gdy teraz, na żywo tworzy się historia "TEN KRAJ" – jest szansa uwiarygodnić swoje przekonania wobec faktów: https://twitter.com/sbalcerac/status/1326591781023211521; https://twitter.com/NaczelnyBezczel/status/1326583226006179844

    Aby było jasne, nikogo nie ocaniam, ani nie potępiam. Idzie tylko o prawdę… W moim przekonaniu, dzisiaj możemy na nowo zdefiniować, czym jest PiS:

    – To "P[izdy] i S[kurwysyny]".

    Takie mam wnioski: – po MN z dnia 11.11.2020

     

    • PiS został wykorzystany do

      PiS został wykorzystany do zdyskredytowania idei narodowej i konserwatywnej. To oczywiście wina prezesa, że dał się w to wmanipulować. Jest w PiSie kilka osób które są sensowne ale nie potrafią sie przebić. W krótkim terminie to oznacza że cały PiS jest do spuszczenia. W długiej perspektywie mogą stworzyć coś interesującego i powalczyć o wybór albo się poddadzą i już nigdy nie będą wybieralni.

  19. Metodę “na pedofila” komuchy

    Metodę "na pedofila" euro-komuchy przetestowały ze znakomitym skutkiem w Irlandii: w ciągu 15 lat zanihilowano tam Kościół Katolicki – nieważne czy zarzuty były słuszne, czy niesłuszne, bo kiedy się wrzuci góvvno w wentylator to wszyscy są ochlapani i śmierdzą. No i oczywiście nikt się nie interesował n.p. uber-pedofilskim, homoseksualnym, zboczonym do dna środowiskiem "artystów", choć wszyscy wiedzą jak to wygląda.

    Warto także pamiętać, że pedofilia jest ściśle związana z homoseksualizmem: do bardzo nielicznych wyjątków należą przypadki pedofilii heteroseksualnej.

    Ergo: nie byłoby problemu pedofilii w Kościele Katolickim, gdyby przestrzegano papieskich zaleceń i nie przyjmowano do Seminariów homoseksualnych zboczeńców. Dla przykładu w katowickim WŚSD w latach '80 oraz '90 po trzecim roku a przed obłóczynami (przyjęciem stroju duchownego) klerycy byli poddawani testom psychologicznym – rzekomo w celu poznania przydatności do służby duchownej :-). Jeśli ciepły kleryk się na teście wyłożył, to miał gwarantowane że na nastepnej sesji egzaminacyjnej nie zda dwóch egzaminów i wylatuje z przyczyn "naukowych" :-). I jest efekt: w Archidiecezji Katowickiej nie słyszałem o żadnym skandalu pedofilskim.

    • Dwie sprawy:

      Dwie sprawy:

       

      1. Jest ewidentne że mamy doczynienia z atakiem na pewien system wartości i nie możemy pozwolić sobie na komfort bycia neutralnym lub nie daj Boże być w jednym szeregu z atakujacymi. 

      2. Pedofilia jest złem i trzeba z nim walczyć. Nie ma znaczenia że pedofilami są funkcjonariusze kościało a nawet powinniśmy stosować względem nich wyższe standardy.

      Wygląda jak nie do pogodzenia?…

      Na szczęście nie 🙂

      Pedofilia jest potężnym narzędziem i nie możemy pozwolić żeby tylko nasi wrogowie jej używali.

       

      Potrzebne jest:

      1. Stworzenie komisij ds pedofili wśród polityków, mediów i celebrytów. Zmuszając ich do obrony zaprzęgamy ich do wyciszenia całego szału albo oni też oberwą. Skoro czyścimy z pedofilii to czyśćmy wszędzie.

      2. Mój ostatni "projekcik na boku". 80% ofiar ksieży pedofilów w Ameryce to chłopcy. Księża to mężczyźni. Samiec odbywający stosunek seksualny z samcem to homoseksualista. Jeżeli w społeczeństwie jest około 5% homoseksualistów, bądźmy ostrożni i powiedzmy 10% to wśród ksieży powinno być podobnie. Jeżeli jest nadreprezentacji to o jakiej wielkości mówimy? 20%? Przy takiej wielkości 20% księży odpowiada za 80% pedofilii. Napiszmy to wyraźnie bycie homoseksualistą niesie z sobą SZESNASTOKROTNIE większe zagrożenie bycia pedofilem niż bycie heteroseksualnym. Wykorzystajmy to! Atak na kościół idzie z kierunku LBGT, uderzmy ich wykorzystując ich własną propagandę 🙂 Homoseksualiści won od dzieci! Nie dla adopcji, bycia nauczycielem czy opiekunem dzieciaków… "Chyba, że popierasz pedofilów i chcesz żeby krzywdzili dzieciaki" Chciałbym zobaczyć reakcję tych mord na taką kampanię 🙂

  20. Metodę “na pedofila” komuchy

    Metodę "na pedofila" euro-komuchy przetestowały ze znakomitym skutkiem w Irlandii: w ciągu 15 lat zanihilowano tam Kościół Katolicki – nieważne czy zarzuty były słuszne, czy niesłuszne, bo kiedy się wrzuci góvvno w wentylator to wszyscy są ochlapani i śmierdzą. No i oczywiście nikt się nie interesował n.p. uber-pedofilskim, homoseksualnym, zboczonym do dna środowiskiem "artystów", choć wszyscy wiedzą jak to wygląda.

    Warto także pamiętać, że pedofilia jest ściśle związana z homoseksualizmem: do bardzo nielicznych wyjątków należą przypadki pedofilii heteroseksualnej.

    Ergo: nie byłoby problemu pedofilii w Kościele Katolickim, gdyby przestrzegano papieskich zaleceń i nie przyjmowano do Seminariów homoseksualnych zboczeńców. Dla przykładu w katowickim WŚSD w latach '80 oraz '90 po trzecim roku a przed obłóczynami (przyjęciem stroju duchownego) klerycy byli poddawani testom psychologicznym – rzekomo w celu poznania przydatności do służby duchownej :-). Jeśli ciepły kleryk się na teście wyłożył, to miał gwarantowane że na nastepnej sesji egzaminacyjnej nie zda dwóch egzaminów i wylatuje z przyczyn "naukowych" :-). I jest efekt: w Archidiecezji Katowickiej nie słyszałem o żadnym skandalu pedofilskim.

    • Dwie sprawy:

      Dwie sprawy:

       

      1. Jest ewidentne że mamy doczynienia z atakiem na pewien system wartości i nie możemy pozwolić sobie na komfort bycia neutralnym lub nie daj Boże być w jednym szeregu z atakujacymi. 

      2. Pedofilia jest złem i trzeba z nim walczyć. Nie ma znaczenia że pedofilami są funkcjonariusze kościało a nawet powinniśmy stosować względem nich wyższe standardy.

      Wygląda jak nie do pogodzenia?…

      Na szczęście nie 🙂

      Pedofilia jest potężnym narzędziem i nie możemy pozwolić żeby tylko nasi wrogowie jej używali.

       

      Potrzebne jest:

      1. Stworzenie komisij ds pedofili wśród polityków, mediów i celebrytów. Zmuszając ich do obrony zaprzęgamy ich do wyciszenia całego szału albo oni też oberwą. Skoro czyścimy z pedofilii to czyśćmy wszędzie.

      2. Mój ostatni "projekcik na boku". 80% ofiar ksieży pedofilów w Ameryce to chłopcy. Księża to mężczyźni. Samiec odbywający stosunek seksualny z samcem to homoseksualista. Jeżeli w społeczeństwie jest około 5% homoseksualistów, bądźmy ostrożni i powiedzmy 10% to wśród ksieży powinno być podobnie. Jeżeli jest nadreprezentacji to o jakiej wielkości mówimy? 20%? Przy takiej wielkości 20% księży odpowiada za 80% pedofilii. Napiszmy to wyraźnie bycie homoseksualistą niesie z sobą SZESNASTOKROTNIE większe zagrożenie bycia pedofilem niż bycie heteroseksualnym. Wykorzystajmy to! Atak na kościół idzie z kierunku LBGT, uderzmy ich wykorzystując ich własną propagandę 🙂 Homoseksualiści won od dzieci! Nie dla adopcji, bycia nauczycielem czy opiekunem dzieciaków… "Chyba, że popierasz pedofilów i chcesz żeby krzywdzili dzieciaki" Chciałbym zobaczyć reakcję tych mord na taką kampanię 🙂

  21. @Repubkikanin i

    @Repubkikanin i Antyglobalista

    Dzięki za przypomnienie Opowieści z Narni. Znam nie tylko wszystkie części tej wspaniałej baśni, ale i równie genialną Trylogię kosmiczną tego samego autora. Odpisuję późno, gdyz nie miałem wczesniej czasu i nie wiem czy ktoś to w ogóle jeszcze przeczyta, mamy kolejne wpisy MK i kolejne tematy. Jeśli tak, to chętnie odniosę sie do postawionych mi pytań.

  22. @Repubkikanin i

    @Repubkikanin i Antyglobalista

    Dzięki za przypomnienie Opowieści z Narni. Znam nie tylko wszystkie części tej wspaniałej baśni, ale i równie genialną Trylogię kosmiczną tego samego autora. Odpisuję późno, gdyz nie miałem wczesniej czasu i nie wiem czy ktoś to w ogóle jeszcze przeczyta, mamy kolejne wpisy MK i kolejne tematy. Jeśli tak, to chętnie odniosę sie do postawionych mi pytań.