Reklama

1.Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu. Cytat z filmu “Miś” Barei.


1.Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu. Cytat z filmu “Miś” Barei.

Reklama

Łatwo zrozumieć i dziś sens tego hasła gdy czyta się co wypisuje/mówi ta zakompleksiona i niedowartościowana, wyprana z mózgów przez lewackie media “inteligencja”. Spece od socjotechniki doskonale wiedzą, że właśnie tacy z ambicjami lenie umysłowi mający wstręt do samodzielnego myślenia najbardziej uwielbiają podawane na tacy “gotowce”.

Ta szczególna cecha sprawia, że współczesny Roch Kowalski jest cenniejszy niż złoto. On nie chce zadawać pytań. Chce tylko w coś wierzyć. Uwierzył więc w medialnego boga. Dlatego tak pilnie uczestniczy w codziennych rekolekcjach, kazaniach i katechezie – wysłuchując z nabożeństwem głoszone przez medialnych księży z medialnej ambony prawdy objawione.

To nowa pogańska religia której wyznawcy żarliwie wierzą w medialnego boga i nieomylność jego kapłanów.

Dzięki tej bałwochwalczej wierze można tą tłuszczą dużo łatwiej manipulować niż średniowiecznym chłopem dzięki nieograniczonemu dostępowi do ich czerepów przez 24 godziny/dobę. Pytanie tylko czy ten pogański bóg ma jakieś zasady w dążeniu do wyznaczonego celu. Bo jego wyznawcy na pewno nie. To bardzo często zgraja prymitywnych chamów.
—-

Teraz chyba łatwiej zrozumieć dlaczego ci współcześni poganie są wręcz niezbędnym narzędziem w realizacji brudnych celów przez określone media i pozbawionych etyki dziennikarzy. Realnych władców świata.

Michnik już w 1989 roku zrozumiał, że ten kto ma w swych łapach media jest panem sytuacji. Ten decyduje co myśli, kogo kocha a kogo nienawidzi ta barbarzyńska dzicz. Goebbels też to wiedział. Wiedział też, że ten tłum zakompleksionych klakierów będzie wywierał ogromną presję na pozostałą część społeczeństwa. Tak wiec mając media, możesz poczuć się prawdziwym bogiem.

Będą cię wielbić bezgranicznie i będziesz mógł poprowadzić ich tam gdzie tylko zechcesz. W lewo (jak Michnik), w prawo, w górę, w dół (jak Goebbels), nieważne. Ty decydujesz co motłoch myśli i kogo nienawidzi.

Ale niestety, w Polsce, jak i w całej złajdaczonej europie zdecydowana większość mediów znajduje się w łapach wyplutych z wszelkich zasad lewackich faszystów. Tej nowej rasy panów. Nieomylnych nadludzi. Więc to oni rządzą. Oni decydują o wszystkim.
—-

2.Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu. Cytat z filmu “Miś” Barei.

Możemy pokusić się też o bardziej pogłębioną charakterystykę tego zbioru zakompleksionych współczesnych pogan niepotrafiących żyć bez wiary, bez religii. Zrodzona z niedowartościowania nieodparta potrzeba wyróżnienia się za wszelką cenę wymusiła potrzebę przynależności do jakiejś szczególnej wspólnoty godnej wykształciucha.

Potrzebowali tylko nieomylnego guru który by wskazał im co powinni myśleć i mówić. By mogli poczuć, że stoi za nimi autorytet absolutnej mądrości desygnujący ich na przywodców i nauczycieli ciemnego, ogłupionego przez chrześcijańskiego Boga ludu. Bo oczywiście tylko ich bóg jest nieomylny. Więc w misyjnym zapale starają się jak potrafią. Co zresztą wyraźnie widać nie tylko w necie.
—-
Ci zrodzeni z medialnego zła współcześni poganie okazują się więc mistrzami świata w wszelkiego rodzaju niegodziwościach i podłościach. Stadne szkalowanie, oczernianie, opluwanie, flekowanie niepoprawnie myślących to ich chleb powszedni. Dzięki tym wrodzonym cechom naszej lumpeninteigencji, mediom udaje sie bez problemów antagonizować przeróżne grupy społeczne w myśl zasady: dziel i rządź. Wystarczy tylko zasugerować im określony temat.
—-
Właśnie taka zakompleksiona lumpeninteligencja jest najwdzięczniejszym materiałem do prania mózgów, bo chcąc koniecznie dowartościować się, będzie z wypiekami na buzi bezmyślnie czytać, słuchać radia Tok FM, oglądać TV… dzwonić do Szkła kontaktowego li tylko po to, by móc poszpanować przed znajomymi i podludźmi swoim nadludzkim “oczytaniem”. Wykorzystując te szczególne cechy, media mogą dowolnie manipulować oświeconym bezmyślnym motłochem.
—-

3.Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu. Cytat z filmu “Miś” Barei.

Oczywiście, dla takiego yntelygenta to “oczytanie” sytuuje z marszu takiego zucha na samym szczycie intelektualnej drabiny. Ten nagły “awans” niesamowicie dowartościował naszego bezmyślnego czytacza.

Bo nasz czytacz uznał, że dzięki tej cudownej metamorfozie, należy już do innego świata. Świata nowej rasy panów. Nieomylnych nadludzi. Już nie jest byle kim. A poczucie bycia nadczłowiekiem mile łechce próżność każdego dyplomatołka.

Ale oglądając w praniu tych cudownie okoconych intelektualnie nadludzi, łatwo zauważyć, że w przeważającej większości to banda skończonych prymitywnych chamów. Bezwzględnych zezwierzęconych kiboli pełnych niebotycznej buty i pychy, uwielbiających stadne flekowanie słabszych i bezbronnych… Kiboli, których jednak niesamowicie oburza gdy flekowana ofiara zaczyna się bronić odpowiadając pięknym za nadobne…
—-
Natomiast pod względem intelektualnym nasi czytacze przypominają zwykłe dyski twarde na których gromadzona jest jedynie słuszna “wiedza”. Ale czy ktoś powie, że dysk twardy jest mądry? Nawet gdyby zapisano na nim wszystkie przemyślenia Lenina? Nie.

Ze zgromadzonej wiedzy trzeba umieć przecież korzystać. Potrafić wyciągać logiczne wnioski, odrzucić ziarno od plew, a nie tylko zapisywać na tym bezmyślnym HD jednostronne “mądrości”, by następnie ponownie bezmyślnie przekopiowywać zwrotnie na różne blogi/fora.
—-

4.Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu. Cytat z filmu “Miś” Barei.

Ta nieodparta potrzeba bycia postrzeganym jako “oczytany” sprawia, że ci lenie umysłowi którym nie chce się samodzielnie myśleć, łykają bezmyślnie wszystko jak leci, byleby tylko to medialne opium dla wykształconego motłochu było ładnie opakowane.

Więc nie ma co się dziwić, że naładowani tą tanią propagandą, bezmyślnie, z świętym ogniem fanatyzmu w oczach niosą dobrą nowinę w świat przekonani, że to ich własne przemyślenia. Do łbów im nawet nie przyjdzie, że to wymyślone przez media w określonym celu zmanipulowane tezy, by jak najwięcej namieszać w społeczeństwie a wtedy łatwiej takim ludem rządzić.

A bezkarnie kopać i opluwać (np. Rydzyka i w dużej części PiS) na okrągło… kogoś kto nie ma najmniejszych szans bronić się w żadnych mediach przed agresywnymi i bezwzględnymi kibolami, jest bardzo łatwo.

No więc kopią i plują zgodnie z wytycznymi swojego guru przeróżne gnidowate kopie o. Michnika, a za nimi odurzony oparami opiumowego absurdu wykształcony bezrefleksyjny motłoch (vide fora GW, Onet, o2, blog Jacka Hołuba z GW itd, itd).

To kopanie do jednej bramki tylko. Ale ten zdziczały motłoch na to nie zważa, i jest bardzo dumny z siebie, że wygrywa każde mistrzostwa świata… Ale dlaczego nigdy nie ma na boisku przeciwnika? Jak im nie wstyd? Gdzie ci ludzie mają honor? Czy taki mecz jest do pomyślenia na realnej olimpiadzie, czy innych mistrzostwach sportowych? Motłoch zawsze uwielbiał flekować stadnie bezbronną niewinną ofiarę leżącą na ziemi.

Znana rzymska zasada. Dziel i rządź, i nie zapominaj, by motłochowi dostarczyć odpowiednich igrzysk.

Reklama

136 KOMENTARZE

      • @rumm, masz rację, aby komentować
        trzeba mieć co. Ale też trzeba mieć i to coś, co pozwala nam ocenić czy coś jest tym twoim “co”, czy też nie. A to coś nazywamy rozumem. No i na koniec trzeba posiadać też zdolność logicznego samodzielnego myślenia. Jak więc widzisz, złożeniem razem tych nieodzownych czynników często jest bardzo utrudnione, szczególnie wtedy gdy rozum śpi, lub został uspiony. Bo wtedy najczęściej budzą sie potwory.

        • Na początek spróbuj mój nick przepisać bez błędu 🙂
          Jak już się z tym uporasz, to możemy drobnymi kroczkami kontynuować podróż w krainę rozumu i zdolności logicznego, samodzielnego myślenia.

          Polityków wszelkiej maści, mam głęboko w dupie. Nie odpowiada mi natomiast Twoja czarno-biała wizja świata na “niepokalanych” rycerzy z PISu i całą resztę uosabiającą “czyste zło”. Jeśli to nazywasz logicznym samodzielnym, myśleniem – to szczere gratulacje !!

          Dużo logiki i zawsze “przebudzonego” umysłu w Nowym Roku !!!

          • @ruum, przepraszam za nicka.
            Widzisz, problem tylko w tym, że niektórzy są np. z Marsa, inni z Wenus, a jeszcze inni z jeszcze bardziej dziwnych planet. A to powoduje, że nie zawsze udaje się wspólnie podróżować po tej uniwersalnej “krainie rozumu i zdolności logicznego, samodzielnego myślenia”.

            Ale mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości, gdy bardziej zaufasz swojemu rozumowi, a nie rozumowi medialnego boga, to wtedy, kto wie, czy nie spotkamy się razem w tej wymarzonej przez wszystkich “krainie”.

          • Ta argumentacja mi przypomina
            słowa jakiegoś psychologa, że jeśli ktoś nie pamięta faktu molestowania seksualnego z dzieciństwa, to znaczy, że był molestowany.

          • @Lukrecjo, chyba nie nawiązujesz do tej
            wypowiedzi ruuma: “Do Twoich tekstów, to najwyżej można szambiarkę wezwać”. Człowieka, który ze swadą deklaruje – wiedząc, że czcze deklaracje znaczą tyle co nic – że wszelkiej maści polityków ma w dupie, a przy okazji sugerując, że to ponoć jego widzenie świata jest wyjątkowo skomplikowane.

            A chyba każdy kto czytał różne wcześniejsze wypowiedzi ruuma wie, że to właśnie jego, i większości z was, widzenie świata jest wręcz do obrzydzenia czarno-białe.

            Stąd właśnie pomysł na napisanie tego tekstu który wg. mnie wyjaśnia powody, dlaczego wasze widzenie świata jest tak prymitywnie dwukolorowe.

      • @rumm, masz rację, aby komentować
        trzeba mieć co. Ale też trzeba mieć i to coś, co pozwala nam ocenić czy coś jest tym twoim “co”, czy też nie. A to coś nazywamy rozumem. No i na koniec trzeba posiadać też zdolność logicznego samodzielnego myślenia. Jak więc widzisz, złożeniem razem tych nieodzownych czynników często jest bardzo utrudnione, szczególnie wtedy gdy rozum śpi, lub został uspiony. Bo wtedy najczęściej budzą sie potwory.

        • Na początek spróbuj mój nick przepisać bez błędu 🙂
          Jak już się z tym uporasz, to możemy drobnymi kroczkami kontynuować podróż w krainę rozumu i zdolności logicznego, samodzielnego myślenia.

          Polityków wszelkiej maści, mam głęboko w dupie. Nie odpowiada mi natomiast Twoja czarno-biała wizja świata na “niepokalanych” rycerzy z PISu i całą resztę uosabiającą “czyste zło”. Jeśli to nazywasz logicznym samodzielnym, myśleniem – to szczere gratulacje !!

          Dużo logiki i zawsze “przebudzonego” umysłu w Nowym Roku !!!

          • @ruum, przepraszam za nicka.
            Widzisz, problem tylko w tym, że niektórzy są np. z Marsa, inni z Wenus, a jeszcze inni z jeszcze bardziej dziwnych planet. A to powoduje, że nie zawsze udaje się wspólnie podróżować po tej uniwersalnej “krainie rozumu i zdolności logicznego, samodzielnego myślenia”.

            Ale mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości, gdy bardziej zaufasz swojemu rozumowi, a nie rozumowi medialnego boga, to wtedy, kto wie, czy nie spotkamy się razem w tej wymarzonej przez wszystkich “krainie”.

          • Ta argumentacja mi przypomina
            słowa jakiegoś psychologa, że jeśli ktoś nie pamięta faktu molestowania seksualnego z dzieciństwa, to znaczy, że był molestowany.

          • @Lukrecjo, chyba nie nawiązujesz do tej
            wypowiedzi ruuma: “Do Twoich tekstów, to najwyżej można szambiarkę wezwać”. Człowieka, który ze swadą deklaruje – wiedząc, że czcze deklaracje znaczą tyle co nic – że wszelkiej maści polityków ma w dupie, a przy okazji sugerując, że to ponoć jego widzenie świata jest wyjątkowo skomplikowane.

            A chyba każdy kto czytał różne wcześniejsze wypowiedzi ruuma wie, że to właśnie jego, i większości z was, widzenie świata jest wręcz do obrzydzenia czarno-białe.

            Stąd właśnie pomysł na napisanie tego tekstu który wg. mnie wyjaśnia powody, dlaczego wasze widzenie świata jest tak prymitywnie dwukolorowe.

        • No jak to która? III Rzesza
          No jak to która? III Rzesza przede wszystkim, to był wręcz spektakularny bum gospodarczy, po więcej niż kryzysie w latach 20/30. Pinochet, faszysta to chyba za dużo powiedziane, ale gospodarczo zostawił kraj lepszy niż zastał. Natomiast lewackiej dyktatury nie znam żadnej. Zanim mi tu ktoś zarzuci, że propaguję faszyzm, pragnę się asekurować, że odpowiadam jedynie na gospodarcze pytania.

          • W III Rzeszy boom został
            W III Rzeszy boom został wywołany głównie przez zbrojenia. Na dłuższą metę to było nie do utrzymania, gdyby nie wojna i wykorzystanie okupowanych krajów, to pieniądze szybko by się skończyły i Rzesza zaczęłaby mieć poważne problemy finansowe. Dużo lepszą politykę gospodarczą niż Hitler, prowadził po wojnie Erhard, zresztą piszę o tym właśnie tekst. Co do Pinocheta, to faszystą raczej nie był, zresztą jego zasługa polegała głównie na tym, że uwolnił gospodarkę i za bardzo się do niej nie mieszał.

          • Tu się rzeczywiście warto
            Tu się rzeczywiście warto pochylić, ale dwie wątpliwości. Po pierwsze, gospodarczo, to Chiny na pewno nie są lewackie, po drugie tam idea komunizmu chyba jest już tylko elementem dyscyplinującym, który można zastąpić czymkolwiek innym. Tak mi się wydaje, ale przykład rzeczywiście interesujący.

          • Chiny to czysty faszyzm z europejskiego punktu widzenia.
            Mieliby problemy gdyby chcieli poewoluować ideologicznie.

          • Czy ja wiem? Moim zdaniem nie
            Czy ja wiem? Moim zdaniem nie ma w Chinach faszyzmu. Komunizm też to raczej nie jest. Szczerze mówiąc nie wiem jak nazwać ich system.

        • No jak to która? III Rzesza
          No jak to która? III Rzesza przede wszystkim, to był wręcz spektakularny bum gospodarczy, po więcej niż kryzysie w latach 20/30. Pinochet, faszysta to chyba za dużo powiedziane, ale gospodarczo zostawił kraj lepszy niż zastał. Natomiast lewackiej dyktatury nie znam żadnej. Zanim mi tu ktoś zarzuci, że propaguję faszyzm, pragnę się asekurować, że odpowiadam jedynie na gospodarcze pytania.

          • W III Rzeszy boom został
            W III Rzeszy boom został wywołany głównie przez zbrojenia. Na dłuższą metę to było nie do utrzymania, gdyby nie wojna i wykorzystanie okupowanych krajów, to pieniądze szybko by się skończyły i Rzesza zaczęłaby mieć poważne problemy finansowe. Dużo lepszą politykę gospodarczą niż Hitler, prowadził po wojnie Erhard, zresztą piszę o tym właśnie tekst. Co do Pinocheta, to faszystą raczej nie był, zresztą jego zasługa polegała głównie na tym, że uwolnił gospodarkę i za bardzo się do niej nie mieszał.

          • Tu się rzeczywiście warto
            Tu się rzeczywiście warto pochylić, ale dwie wątpliwości. Po pierwsze, gospodarczo, to Chiny na pewno nie są lewackie, po drugie tam idea komunizmu chyba jest już tylko elementem dyscyplinującym, który można zastąpić czymkolwiek innym. Tak mi się wydaje, ale przykład rzeczywiście interesujący.

          • Chiny to czysty faszyzm z europejskiego punktu widzenia.
            Mieliby problemy gdyby chcieli poewoluować ideologicznie.

          • Czy ja wiem? Moim zdaniem nie
            Czy ja wiem? Moim zdaniem nie ma w Chinach faszyzmu. Komunizm też to raczej nie jest. Szczerze mówiąc nie wiem jak nazwać ich system.

  1. A ja daję gwiazdek sześć.:) Z
    A ja daję gwiazdek sześć.:) Z wdzięczności daję. Jak już uda mi się skończyć studia i zostanę lumpenibteligentem, to będę wiedziała co czytać, czego słuchać. Bardzo Ci dziękuję Essalamie za listę.:) Uniżenie proszę o podanie kolejnych źródeł, bo jakoś wierzyć mi się nie chce, że jest ich tak mało.
    Dla tych, którzy mają problem ze zrozumieniem tekstu mojego dobroczyńcy, wkleję cytat, żeby szukać w zalewie wiedzy uczonej nie musieli.
    Zakompleksiona lumpeninteligencja “chcąc koniecznie dowartościować się, będzie z wypiekami na buzi bezmyślnie czytać, słuchać radia Tok FM, oglądać TV… dzwonić do Szkła kontaktowego li tylko po to, by móc poszpanować przed znajomymi i podludźmi swoim nadludzkim “oczytaniem”
    Już się nie mogę doczekać tych wypieków na buzi.:)

    Pozdrawiam równie serdecznie Essalamie.:)

    • @Jasmine, dzięki za te 6 gwiazdek.
      A jeśli chodzi o tę listę, to wybacz, ale nie będę zaśmiecał kilku stron A4 po to tylko by ci wyszczególnić wszystkie lewackie media.

      Do tego nie mam zamiaru ułatwiać wam życia. Już te które znacie wystarczająco piorą wam mózgi, co widać po, niby waszych, wypowiedziach.

  2. A ja daję gwiazdek sześć.:) Z
    A ja daję gwiazdek sześć.:) Z wdzięczności daję. Jak już uda mi się skończyć studia i zostanę lumpenibteligentem, to będę wiedziała co czytać, czego słuchać. Bardzo Ci dziękuję Essalamie za listę.:) Uniżenie proszę o podanie kolejnych źródeł, bo jakoś wierzyć mi się nie chce, że jest ich tak mało.
    Dla tych, którzy mają problem ze zrozumieniem tekstu mojego dobroczyńcy, wkleję cytat, żeby szukać w zalewie wiedzy uczonej nie musieli.
    Zakompleksiona lumpeninteligencja “chcąc koniecznie dowartościować się, będzie z wypiekami na buzi bezmyślnie czytać, słuchać radia Tok FM, oglądać TV… dzwonić do Szkła kontaktowego li tylko po to, by móc poszpanować przed znajomymi i podludźmi swoim nadludzkim “oczytaniem”
    Już się nie mogę doczekać tych wypieków na buzi.:)

    Pozdrawiam równie serdecznie Essalamie.:)

    • @Jasmine, dzięki za te 6 gwiazdek.
      A jeśli chodzi o tę listę, to wybacz, ale nie będę zaśmiecał kilku stron A4 po to tylko by ci wyszczególnić wszystkie lewackie media.

      Do tego nie mam zamiaru ułatwiać wam życia. Już te które znacie wystarczająco piorą wam mózgi, co widać po, niby waszych, wypowiedziach.

  3. No to dokładnie to mówię,
    No to dokładnie to mówię, struktury ostrego kapitalizmu, bo zdaje się, że feudalizm to starszy brat tegoż. Natomiast ideologicznie wszystko jedno, może być i komunizm, co za różnica jak się nazywa “dziedzic”, dobrodziej, sekretarz, czy cesarz. Prosty eksperyment. Zamień ideologię, nie ruszaj reguł gospodarczych i masz te same potężne, szklano-aluminiowe Chiny. Wróć do Chin Mao i masz żebraków w drelichach ścigających między lepiankami wróble. Te spektakularne sukcesy, oczywiście nijak, albo bardzo niewiele przekładając się na los zjadacza ryżu, ale to już tradycja i kultura się nazywa, przy chińskim murze na dwie cegły, przypada jeden trup, ale widać budowlę z kosmosu. Takie zawsze były Chiny, nie wiem jaką trzeba zapaść chorobę, aby sobie wyobrazić w Chinach zachodnią demokrację, ponad miliard pomysłów i roszczeń, życzę powodzenia.

  4. No to dokładnie to mówię,
    No to dokładnie to mówię, struktury ostrego kapitalizmu, bo zdaje się, że feudalizm to starszy brat tegoż. Natomiast ideologicznie wszystko jedno, może być i komunizm, co za różnica jak się nazywa “dziedzic”, dobrodziej, sekretarz, czy cesarz. Prosty eksperyment. Zamień ideologię, nie ruszaj reguł gospodarczych i masz te same potężne, szklano-aluminiowe Chiny. Wróć do Chin Mao i masz żebraków w drelichach ścigających między lepiankami wróble. Te spektakularne sukcesy, oczywiście nijak, albo bardzo niewiele przekładając się na los zjadacza ryżu, ale to już tradycja i kultura się nazywa, przy chińskim murze na dwie cegły, przypada jeden trup, ale widać budowlę z kosmosu. Takie zawsze były Chiny, nie wiem jaką trzeba zapaść chorobę, aby sobie wyobrazić w Chinach zachodnią demokrację, ponad miliard pomysłów i roszczeń, życzę powodzenia.

  5. Nie mówię o ideologii, tylko
    Nie mówię o ideologii, tylko o gospodarce. Faktem i to niezaprzeczalnym jest, że Niemcy zwłaszcza do Stalingradu, to była ppotęga gospodarcza. Po co tu mieszać porządki i cienkie linie kreślić, to nie wiem i wciągnąć się nie da. Jeśli chcesz mnie spytać, czy podobało mi się jak bandyci z trupimi czaszkami potraktowali Kurasia, to odpowiesz znasz. A jeśli mnie kto pyta, jaka gospodarka pod rządami nazistowskimi/faszystowskim odniosła sukces, to tylko ślepy lub głupi nie zauważy, że III Rzesza jest idealnym przykładem.

  6. Nie mówię o ideologii, tylko
    Nie mówię o ideologii, tylko o gospodarce. Faktem i to niezaprzeczalnym jest, że Niemcy zwłaszcza do Stalingradu, to była ppotęga gospodarcza. Po co tu mieszać porządki i cienkie linie kreślić, to nie wiem i wciągnąć się nie da. Jeśli chcesz mnie spytać, czy podobało mi się jak bandyci z trupimi czaszkami potraktowali Kurasia, to odpowiesz znasz. A jeśli mnie kto pyta, jaka gospodarka pod rządami nazistowskimi/faszystowskim odniosła sukces, to tylko ślepy lub głupi nie zauważy, że III Rzesza jest idealnym przykładem.

  7. Poważnie tak myślisz?
    Poważnie tak myślisz? Demokracja zachodnia, w kulturze, która od wieków opierała się na zamordyzmie? Zarządzenie 1,2 miliarda ludzi za pomocą odrębnej woli każdego obywatela? Daję Ci tydzień życia w roli demokratycznego przywódcy, chyba że jako demokratycznie wybrany przywódca skorzystasz ze sprawdzonych narzędzi cesarzy i sekretarzy. Nie ma na świecie sprawnej demokracji, w której żyłoby więcej niż parędziesiąt milionów ludzi, a najlepszym przykładem jest policyjne państwo USA. Chiny są jakie są i takie muszą być.

  8. Poważnie tak myślisz?
    Poważnie tak myślisz? Demokracja zachodnia, w kulturze, która od wieków opierała się na zamordyzmie? Zarządzenie 1,2 miliarda ludzi za pomocą odrębnej woli każdego obywatela? Daję Ci tydzień życia w roli demokratycznego przywódcy, chyba że jako demokratycznie wybrany przywódca skorzystasz ze sprawdzonych narzędzi cesarzy i sekretarzy. Nie ma na świecie sprawnej demokracji, w której żyłoby więcej niż parędziesiąt milionów ludzi, a najlepszym przykładem jest policyjne państwo USA. Chiny są jakie są i takie muszą być.

  9. Na Whiskas skazanyś, chyba.
    To coś jak tłumaczenie wiersza z języka na inny język.
    Tylko że teraz pojęcia z kultury na/do innej kultury. One wcale nie muszą istnieć w.
    Z europejskiego punktu widzenia Chiny uprawiają faszyzm.
    A z Chińskiego?

  10. Na Whiskas skazanyś, chyba.
    To coś jak tłumaczenie wiersza z języka na inny język.
    Tylko że teraz pojęcia z kultury na/do innej kultury. One wcale nie muszą istnieć w.
    Z europejskiego punktu widzenia Chiny uprawiają faszyzm.
    A z Chińskiego?

  11. Niby apelujesz, żeby nie
    Niby apelujesz, żeby nie mylić, a non stop mylisz. Powtórzę raz jeszcze. Nie oceniam metod i celów gospodarki III Rzeszy, stwierdzam fakt, że to była potęga gospodarcza. I tego nie zmienią słowa profesora, czy księdza. Nie wnikam z kim Jadźka jest w ciąży, stwierdzam, że jest w ciąży.

  12. Niby apelujesz, żeby nie
    Niby apelujesz, żeby nie mylić, a non stop mylisz. Powtórzę raz jeszcze. Nie oceniam metod i celów gospodarki III Rzeszy, stwierdzam fakt, że to była potęga gospodarcza. I tego nie zmienią słowa profesora, czy księdza. Nie wnikam z kim Jadźka jest w ciąży, stwierdzam, że jest w ciąży.

  13. @dorola, czyżbyś ten wpis wzięła do siebie?
    Dlaczego uważasz, że to takie bzdety? Wyjaśnij, jeśli nie mnie to innym czytelnikom. Z pewnością chcieliby poznać uzasadnienie twojej oceny. Bo chcicę, chciejstwo, nie można uznać za dowód. Wystarczy tylko zatrudnić mózg i do roboty. Czekamy.

  14. @dorola, czyżbyś ten wpis wzięła do siebie?
    Dlaczego uważasz, że to takie bzdety? Wyjaśnij, jeśli nie mnie to innym czytelnikom. Z pewnością chcieliby poznać uzasadnienie twojej oceny. Bo chcicę, chciejstwo, nie można uznać za dowód. Wystarczy tylko zatrudnić mózg i do roboty. Czekamy.

  15. No to przejdźmy do empirii.
    No to przejdźmy do empirii. Pokaż analogię bez oceny. Ile czasu potrzebujesz? Trzeba uważać na słowa budując logiczne wywody. Logika to jest nauka precyzji, w przeciwieństwie do retoryki, gdzie można się popisywać bezsensownym pieprzeniem do woli.

  16. No to przejdźmy do empirii.
    No to przejdźmy do empirii. Pokaż analogię bez oceny. Ile czasu potrzebujesz? Trzeba uważać na słowa budując logiczne wywody. Logika to jest nauka precyzji, w przeciwieństwie do retoryki, gdzie można się popisywać bezsensownym pieprzeniem do woli.

  17. Pewnie, że nie ma sensu
    Pewnie, że nie ma sensu pieprzyć pozbawionymi logiki wywodami o tym, że mój niewinny komentarz odwołujący się do FAKTU, stawia mnie o cienką linię od faszyzmu. W życiu dostaje się za to w mordę, w internecie tylko trochę upokorzenia. Zastanów się co pierdolisz, a nie dostaniesz wpierdol. I pewnie, że EOT, czy jak mu tam.

    PS Jesteś/byłeś belfrem? Postawiłem na to trochę kasy.

  18. Pewnie, że nie ma sensu
    Pewnie, że nie ma sensu pieprzyć pozbawionymi logiki wywodami o tym, że mój niewinny komentarz odwołujący się do FAKTU, stawia mnie o cienką linię od faszyzmu. W życiu dostaje się za to w mordę, w internecie tylko trochę upokorzenia. Zastanów się co pierdolisz, a nie dostaniesz wpierdol. I pewnie, że EOT, czy jak mu tam.

    PS Jesteś/byłeś belfrem? Postawiłem na to trochę kasy.

  19. Medice, cura te ipsum.
    “Ze zgromadzonej wiedzy trzeba umieć przecież korzystać. Potrafić wyciągać logiczne wnioski, odrzucić ziarno od plew, a nie tylko zapisywać na tym bezmyślnym HD jednostronne “mądrości”, by następnie ponownie bezmyślnie przekopiowywać zwrotnie na różne blogi/fora.”
    A autor w co trzecim zdaniu uzywa/nadużywa słów i okresleń wymyślonych przez propagandę drugiej strony, czyli językiem lewaka-faszysty, propagandę pisuarów, oszołomów itd. Coś mi się widzi, że tekst średnio samodzielny i wedle kopiuj/wklej sklecony z tego, co się po forach tzwn. prawicowych wyszperało.

  20. Medice, cura te ipsum.
    “Ze zgromadzonej wiedzy trzeba umieć przecież korzystać. Potrafić wyciągać logiczne wnioski, odrzucić ziarno od plew, a nie tylko zapisywać na tym bezmyślnym HD jednostronne “mądrości”, by następnie ponownie bezmyślnie przekopiowywać zwrotnie na różne blogi/fora.”
    A autor w co trzecim zdaniu uzywa/nadużywa słów i okresleń wymyślonych przez propagandę drugiej strony, czyli językiem lewaka-faszysty, propagandę pisuarów, oszołomów itd. Coś mi się widzi, że tekst średnio samodzielny i wedle kopiuj/wklej sklecony z tego, co się po forach tzwn. prawicowych wyszperało.

  21. Gdyby tak z tekstu wyrzucić
    Gdyby tak z tekstu wyrzucić zadęcie polityczne i własne frustracje, dało by się to czytać z pożytkiem.
    Forma wylewania żali zazwyczaj budzi niechęć w czytelniku, tym właśnie przegrywacie pozytywny odbiór społeczny. Sami kreujecie się na pokrzywdzonych nieudaczników, których nikt nie lubi no i słowo ciałem się stało. Kto by pomyślał, taka potęga, kreuje się na szmaciarzy.

  22. Gdyby tak z tekstu wyrzucić
    Gdyby tak z tekstu wyrzucić zadęcie polityczne i własne frustracje, dało by się to czytać z pożytkiem.
    Forma wylewania żali zazwyczaj budzi niechęć w czytelniku, tym właśnie przegrywacie pozytywny odbiór społeczny. Sami kreujecie się na pokrzywdzonych nieudaczników, których nikt nie lubi no i słowo ciałem się stało. Kto by pomyślał, taka potęga, kreuje się na szmaciarzy.

  23. @dorola, miałaś dzisiaj wyjaśnić mi swoją
    ocenę mojego wpisu. Więc na wszelki wypadek przypominam się. Troszkę się niecierpliwię, bo już po 21, a ja chciałem pójść wcześniej spać. Mogłabyś wspomnieć o przyczynach opóźnienia, i ew. zasugerować kiedy mogę spodziewać się, tej, mam nadzieję bardziej merytorycznej oceny?

  24. @dorola, miałaś dzisiaj wyjaśnić mi swoją
    ocenę mojego wpisu. Więc na wszelki wypadek przypominam się. Troszkę się niecierpliwię, bo już po 21, a ja chciałem pójść wcześniej spać. Mogłabyś wspomnieć o przyczynach opóźnienia, i ew. zasugerować kiedy mogę spodziewać się, tej, mam nadzieję bardziej merytorycznej oceny?

  25. Na tvn7 lecą “Czarownice z Eastwick”.
    Świetny przykład jak na tani, mniej tani, czy też zwykły pic kupuje się nie tylko kobiety. Wszystko zależy tylko od tego kogo się “kupuje”.

    Jednak najdziwniejsze jest to, że w Polsce, praktycznie wszystkich jak leci kupuje się na najtańszy pic jaki tylko można sobie wyobrazić.

  26. Na tvn7 lecą “Czarownice z Eastwick”.
    Świetny przykład jak na tani, mniej tani, czy też zwykły pic kupuje się nie tylko kobiety. Wszystko zależy tylko od tego kogo się “kupuje”.

    Jednak najdziwniejsze jest to, że w Polsce, praktycznie wszystkich jak leci kupuje się na najtańszy pic jaki tylko można sobie wyobrazić.

  27. 🙂 Staniszkis: Postkomunizm, odnośnie tłumaczenia z na
    Przyczynek do analizy kulturowych ram transformacji 229

    Ujęcie fenomenu „zmiany” w danym kręgu kulturowym zależy od specyficznych dla tego kręgu założeń o sposobie istnienia.
    Tak więc „zmiana” instytucjonalna (i „odgórna rewolucja”) wygląda inaczej w kulturze paradoksu (Azja), inaczej wkul-turze antynomii (Rosja) i jeszcze inaczej w nominalistycznej kulturze Europy Środkowej, z dwuwartościową logiką i pojęciem „tożsamości” ściśle splecionym z kategorią „różnicy”.
    W kulturze azjatyckiej (a przynajmniej w jej nurcie zdominowanym przez taoizm) tożsamość elementu (instytucji) zależy od charakteru powiązań z otoczeniem („relacji”). Zmiana tych ostatnich wydobywa (uaktywnia) nowe „aspekty” elementu (instytucji). Przekształca radykalnie „esencję”, przy zachowanej formie. „Aspekty” – z perspektywy poznawczej charakterystycznej dla kultury europejskiej – często wyglądają na wzajemnie sprzeczne. W ujęciu kultury azjatyckiej jest to tylko „pozór różnicy”, znoszony w kolejnych permutacjach i interpretacjach procesu „stawania się”. Ten właśnie proces, a nie statyczne „bycie”, stanowi podstawową kategorię ontologii taoizmu. „Nasienie” zawierające wszystkie możliwości (granice) rozwoju, z których tylko część jest realizowana, w zależności od charakteru „relacji”, stanowi tu kluczową metaforę1.
    W kulturze azjatyckiej „zmiana” to przede wszystkim zmiana „relacji”: z nich bowiem wypływa dopiero faktyczny sens poszczególnych elementów i ich aktualna tożsamość. To właśnie przyświecało metodologii rewolucji komunistycznej w Chinach. Pozostawiono wówczas wiele tradycyjnych instytucji lokalnych rynków, reorientując je jedynie przez wzmocnienie „relacji” pionowych i osłabienie – horyzontalnych. Wystarczyło „odwrócić”
    tę politykę w 1979 roku, reaktywując więzi poziome, aby na nowo uruchomić przed- i wczesnokapitalistyczną dynamikę owych rynków, opartych na węźle władzy lokalnej i komunalnej własności. Także debata z 1999 roku nad tym, jak zbudować system przedstawicielski, koncentrowała się na problemie „relacji”.

  28. 🙂 Staniszkis: Postkomunizm, odnośnie tłumaczenia z na
    Przyczynek do analizy kulturowych ram transformacji 229

    Ujęcie fenomenu „zmiany” w danym kręgu kulturowym zależy od specyficznych dla tego kręgu założeń o sposobie istnienia.
    Tak więc „zmiana” instytucjonalna (i „odgórna rewolucja”) wygląda inaczej w kulturze paradoksu (Azja), inaczej wkul-turze antynomii (Rosja) i jeszcze inaczej w nominalistycznej kulturze Europy Środkowej, z dwuwartościową logiką i pojęciem „tożsamości” ściśle splecionym z kategorią „różnicy”.
    W kulturze azjatyckiej (a przynajmniej w jej nurcie zdominowanym przez taoizm) tożsamość elementu (instytucji) zależy od charakteru powiązań z otoczeniem („relacji”). Zmiana tych ostatnich wydobywa (uaktywnia) nowe „aspekty” elementu (instytucji). Przekształca radykalnie „esencję”, przy zachowanej formie. „Aspekty” – z perspektywy poznawczej charakterystycznej dla kultury europejskiej – często wyglądają na wzajemnie sprzeczne. W ujęciu kultury azjatyckiej jest to tylko „pozór różnicy”, znoszony w kolejnych permutacjach i interpretacjach procesu „stawania się”. Ten właśnie proces, a nie statyczne „bycie”, stanowi podstawową kategorię ontologii taoizmu. „Nasienie” zawierające wszystkie możliwości (granice) rozwoju, z których tylko część jest realizowana, w zależności od charakteru „relacji”, stanowi tu kluczową metaforę1.
    W kulturze azjatyckiej „zmiana” to przede wszystkim zmiana „relacji”: z nich bowiem wypływa dopiero faktyczny sens poszczególnych elementów i ich aktualna tożsamość. To właśnie przyświecało metodologii rewolucji komunistycznej w Chinach. Pozostawiono wówczas wiele tradycyjnych instytucji lokalnych rynków, reorientując je jedynie przez wzmocnienie „relacji” pionowych i osłabienie – horyzontalnych. Wystarczyło „odwrócić”
    tę politykę w 1979 roku, reaktywując więzi poziome, aby na nowo uruchomić przed- i wczesnokapitalistyczną dynamikę owych rynków, opartych na węźle władzy lokalnej i komunalnej własności. Także debata z 1999 roku nad tym, jak zbudować system przedstawicielski, koncentrowała się na problemie „relacji”.

  29. kompetencje poszły już do Brukseli i niewiele zmieni.
    Rozmowa mi się przypomina z15.XII :
    Wszystko przepadło. Żartujesz, dopiero się zaczęło.
    Rzadko się mylę, jeżeli z odpowiedniej wysokości. Dla graczy wymarzona okazja.

    A co do zdecydowania. Po jednej stronie jakieś pizdzielce a po drugiej bynajmniej. W dodatku nie potrafi(?) grać.

  30. kompetencje poszły już do Brukseli i niewiele zmieni.
    Rozmowa mi się przypomina z15.XII :
    Wszystko przepadło. Żartujesz, dopiero się zaczęło.
    Rzadko się mylę, jeżeli z odpowiedniej wysokości. Dla graczy wymarzona okazja.

    A co do zdecydowania. Po jednej stronie jakieś pizdzielce a po drugiej bynajmniej. W dodatku nie potrafi(?) grać.

  31. A to prezent dla @ruum’a, w odpowiedzi
    na jego jakże szalenie interesujący wpis: “”Trójka” znów odzyskana !! W nowej ramówce dominować będą wyłącznie programy “misyjne””.

    Nie zamieszczam prezentu na blogu wzmiankowanego, bo nieprzyzwoitym byłoby reklamowanie zabetonowanej, prawdziwie moherowej turbo inteligencji człowieka który istnieje tylko jako zbiór komórek, wiadomej sieci.
    —-

    Telewizja PO. Nowa ramówka:

    6:00 Kawa z Palikotem
    7:00 Dzień Dobry z Donaldem
    8:00 Złote myśli Słońca Peru
    9:30 Godzina plucia na PIS
    10:30 Tanie CUDA
    12:00 Program Zdrowie – odcinek pod tytułem “Lecz się sam”
    13:15 Zaśpiewaj Donaldowi – program Doroty Robaczewskiej
    14:00 Pobudka dla macherów i lodziarzy
    15:10 Pora na lody
    16:15 Wazelina kontaktowa – POwtórka
    17:00 Czas na jad – program instruktażowy dla młodzieżówki PO
    18:00 Tera Pitera czyli tok-show z Julią
    19:00 Fakty jedynie słuszne
    20:00 P jak przekręt – serial
    21:20 Amnestia – kronika kryminalna
    22:00 – 0:00 Wazelina kontaktowa
    0:00 Hymn Niemiec i koniec programu.
    telemaniak

    • Nie doceniałem Cię !
      Czujnie odczytałeś, że mój wpis był głównie “dedykowany” Tobie. Nic specjalnego, trochę odgrzewanych tematów w nowym kontekście, ale wszystkie mające związek z faktami. Większości Kontrowersyjnych pewnie w ogóle nie zainteresuje, ale na Ciebie mogłem liczyć w 100 % 🙂

      PS
      Wysil się trochę. Jak już chcesz robić komuś prezenty, to włóż w nie trochę serca i rozumu.
      Na razie, na polemiki z Twoimi tekstami i komentarzami, wystarczy mi rdzeń kręgowy. Mózg mogę zaoszczędzić na inne, bardziej wymagajace okazje.

      Nieustająco pozdrawiam 🙂

  32. A to prezent dla @ruum’a, w odpowiedzi
    na jego jakże szalenie interesujący wpis: “”Trójka” znów odzyskana !! W nowej ramówce dominować będą wyłącznie programy “misyjne””.

    Nie zamieszczam prezentu na blogu wzmiankowanego, bo nieprzyzwoitym byłoby reklamowanie zabetonowanej, prawdziwie moherowej turbo inteligencji człowieka który istnieje tylko jako zbiór komórek, wiadomej sieci.
    —-

    Telewizja PO. Nowa ramówka:

    6:00 Kawa z Palikotem
    7:00 Dzień Dobry z Donaldem
    8:00 Złote myśli Słońca Peru
    9:30 Godzina plucia na PIS
    10:30 Tanie CUDA
    12:00 Program Zdrowie – odcinek pod tytułem “Lecz się sam”
    13:15 Zaśpiewaj Donaldowi – program Doroty Robaczewskiej
    14:00 Pobudka dla macherów i lodziarzy
    15:10 Pora na lody
    16:15 Wazelina kontaktowa – POwtórka
    17:00 Czas na jad – program instruktażowy dla młodzieżówki PO
    18:00 Tera Pitera czyli tok-show z Julią
    19:00 Fakty jedynie słuszne
    20:00 P jak przekręt – serial
    21:20 Amnestia – kronika kryminalna
    22:00 – 0:00 Wazelina kontaktowa
    0:00 Hymn Niemiec i koniec programu.
    telemaniak

    • Nie doceniałem Cię !
      Czujnie odczytałeś, że mój wpis był głównie “dedykowany” Tobie. Nic specjalnego, trochę odgrzewanych tematów w nowym kontekście, ale wszystkie mające związek z faktami. Większości Kontrowersyjnych pewnie w ogóle nie zainteresuje, ale na Ciebie mogłem liczyć w 100 % 🙂

      PS
      Wysil się trochę. Jak już chcesz robić komuś prezenty, to włóż w nie trochę serca i rozumu.
      Na razie, na polemiki z Twoimi tekstami i komentarzami, wystarczy mi rdzeń kręgowy. Mózg mogę zaoszczędzić na inne, bardziej wymagajace okazje.

      Nieustająco pozdrawiam 🙂

  33. @dorola w różnych miejscach ciągle przypisuje mi:
    “faszystowskich terrorystów lewackich”. Mogłabyś wskazać choć jedno miejsce w którym użyłem takiego zwrotu?

    Jeśli już pisałem o lewackich faszystach, to od czasu do czasu przypominałem tylko jedną z charakterystycznych cech faszystów, czyli TOTALITARYZM!

    Więc co aż tak cię oburza? Czyżbyś kwestionowała moje stwierdzenia, że nasze media są lewackie i totalitarne? Dodatkowo o wyraźnych cechach faszystowskich?
    —-

    Zachęcam więc do dokładniejszej lektury moich postów gdzie wyjaśniam etymologie tych charakterystycznych cech naszych władców serc, dusz i umysłów. Poniżej tylko wybrane fragmenty:

    – “Ten nowy zasymilowany byt wykreował z siebie Nową Rasę Panów, nieomylnych Nadludzi, lewackich faszystów pełnych przerażającej buty i pychy, traktujących inaczej myślących gorzej niż ludzi 5 kategorii, często gorzej niż bezrozumne bydło.”

    Czyż nie jest to charakterystyczna cecha nazistów?? A ty podniecasz się durnym hajlowaniem.

    – “Układ polityczno-medialno-mafijny – który uwłaszczył się na majątku narodowym w mniej lub bardziej legalny sposób i który dzięki wielkiej kasie i zachowanym wpływom nie tylko w kraju ale i w całej europie, przyciągał jak magnes coraz większą ilość kiedyś nawet w miarę zacnych ludzi – poczuł się śmiertelnie zagrożony.”

    I kolejny fragment:

    – “A więc by słowo stało się ciałem, wystarczy, zgodnie z zasadą Goebbelsa, prać ludziom mózgi na okrągło nie dając czasu na zastanowienie. Dlatego to szczekaczki serwujące nam tanią propagandę, typu TVN24, Superstacja, radio TOK FM, TVN, Polsat, Onet, WP, o2, Interia, itd, itd. pracują pełną parą przez 24 godziny/dobę.
    —-

    Kto wygra z taką potęgą której główne cele wytycza od lat Gazeta Wyborcza? Kto wygra z mediami w których pracują karni dziennikarze wyszkoleni jak psy Pawłowa przez proroka Michnika? Michnika który faktycznie pociąga za wszystkie sznurki? Michnika, absolutnego władcy Polski? Czyżby media państwowe które nie mają realnej możliwości prania mózgów przez całą dobę i wszystkie dni w roku? Wolne żarty.

    Tak ograniczone w możliwościach wciskania kitu media państwowe nie mają szans nawet z pojedynczą stacją typu TVN24. Wystarczy policzyć i porównać ilość i “jakość” programów typu “pralka” serwowanych w samej tylko TVN24 i w mediach publicznych a szybko zrozumiemy, że ta konfrontacja z prywaciarzami przypominać może tylko starcie lokomotywy z Fiatem 126.
    —-

    Ale, zakładając nawet, zgodnie z rzodkiewkową propagandą, że media publiczne są od zawsze w rękach PiS, to zaręczam, że mając np. możliwość wyboru, tylko skrajny idiota, nieprawdopodobny kretyn zamieniłby pokomusze prywatne imperia medialne popierające PO na media publiczne.

    Stosunek sił i możliwości tych mediów jest jak 1:100. Bo tylko media pokomusze są mediami opiniotwórczymi. Tylko one namaszczają ludzi na autorytety. I to one realnie wynoszą na piedestały i z nich strącają (vide Wałęsa). Więc nawet idiota powinien zrozumieć gdzie tkwi prawdziwa siła i władza i kto realnie rządzi Polską.”

    • @dorola, ciągle czekam na wyjaśnienie,
      dlaczego w różnych miejscach ciągle przypisuje mi: “faszystowskich terrorystów lewackich”. Mogłabyś wskazać choć jedno miejsce w którym użyłem takiego zwrotu? Wyjaśniłem ci na moim blogu dlaczego używam pewnych sformułować i w ich kontekście chciałbym poznać twoją opinię. Nie musisz się obawiać, nie nazwę cię lewacką szmatą.

      • @dorola to jednak cwana dziewczyna.
        Nie reaguje. Chyba wydaje się jej, że byłaby to “rozmowa z katem”, za jakiego zapewne mnie bierze. Więc nie chce dobrowolnie, bez bicia, oddać głowy pod topór, bo wie, że w wiklinowym koszu głowa, nawet pięknej kobiety, wygląda niezbyt atrakcyjnie.

        A to tylko strach, który z reguły ma wielkie oczy. Naprawdę nie jestem katem, a rozmowa ze mną to czysta przyjemność, dorolo. Ja nawet nie bije murzynów.

      • Dodatkowo, liczę na to dorolo,
        że jeśli ty odważysz się skomentować wpis, to inni zachęceni twoja postawą, wiedząc, że jesteś odważną i bezkompromisową osóbką, też włączą się do dyskusji. A miło byłoby popatrzeć jak ludzie na odpowiednim poziomie intelektualnym dyskutują, nawet delikatnie krytykując autora. Prawda?

  34. @dorola w różnych miejscach ciągle przypisuje mi:
    “faszystowskich terrorystów lewackich”. Mogłabyś wskazać choć jedno miejsce w którym użyłem takiego zwrotu?

    Jeśli już pisałem o lewackich faszystach, to od czasu do czasu przypominałem tylko jedną z charakterystycznych cech faszystów, czyli TOTALITARYZM!

    Więc co aż tak cię oburza? Czyżbyś kwestionowała moje stwierdzenia, że nasze media są lewackie i totalitarne? Dodatkowo o wyraźnych cechach faszystowskich?
    —-

    Zachęcam więc do dokładniejszej lektury moich postów gdzie wyjaśniam etymologie tych charakterystycznych cech naszych władców serc, dusz i umysłów. Poniżej tylko wybrane fragmenty:

    – “Ten nowy zasymilowany byt wykreował z siebie Nową Rasę Panów, nieomylnych Nadludzi, lewackich faszystów pełnych przerażającej buty i pychy, traktujących inaczej myślących gorzej niż ludzi 5 kategorii, często gorzej niż bezrozumne bydło.”

    Czyż nie jest to charakterystyczna cecha nazistów?? A ty podniecasz się durnym hajlowaniem.

    – “Układ polityczno-medialno-mafijny – który uwłaszczył się na majątku narodowym w mniej lub bardziej legalny sposób i który dzięki wielkiej kasie i zachowanym wpływom nie tylko w kraju ale i w całej europie, przyciągał jak magnes coraz większą ilość kiedyś nawet w miarę zacnych ludzi – poczuł się śmiertelnie zagrożony.”

    I kolejny fragment:

    – “A więc by słowo stało się ciałem, wystarczy, zgodnie z zasadą Goebbelsa, prać ludziom mózgi na okrągło nie dając czasu na zastanowienie. Dlatego to szczekaczki serwujące nam tanią propagandę, typu TVN24, Superstacja, radio TOK FM, TVN, Polsat, Onet, WP, o2, Interia, itd, itd. pracują pełną parą przez 24 godziny/dobę.
    —-

    Kto wygra z taką potęgą której główne cele wytycza od lat Gazeta Wyborcza? Kto wygra z mediami w których pracują karni dziennikarze wyszkoleni jak psy Pawłowa przez proroka Michnika? Michnika który faktycznie pociąga za wszystkie sznurki? Michnika, absolutnego władcy Polski? Czyżby media państwowe które nie mają realnej możliwości prania mózgów przez całą dobę i wszystkie dni w roku? Wolne żarty.

    Tak ograniczone w możliwościach wciskania kitu media państwowe nie mają szans nawet z pojedynczą stacją typu TVN24. Wystarczy policzyć i porównać ilość i “jakość” programów typu “pralka” serwowanych w samej tylko TVN24 i w mediach publicznych a szybko zrozumiemy, że ta konfrontacja z prywaciarzami przypominać może tylko starcie lokomotywy z Fiatem 126.
    —-

    Ale, zakładając nawet, zgodnie z rzodkiewkową propagandą, że media publiczne są od zawsze w rękach PiS, to zaręczam, że mając np. możliwość wyboru, tylko skrajny idiota, nieprawdopodobny kretyn zamieniłby pokomusze prywatne imperia medialne popierające PO na media publiczne.

    Stosunek sił i możliwości tych mediów jest jak 1:100. Bo tylko media pokomusze są mediami opiniotwórczymi. Tylko one namaszczają ludzi na autorytety. I to one realnie wynoszą na piedestały i z nich strącają (vide Wałęsa). Więc nawet idiota powinien zrozumieć gdzie tkwi prawdziwa siła i władza i kto realnie rządzi Polską.”

    • @dorola, ciągle czekam na wyjaśnienie,
      dlaczego w różnych miejscach ciągle przypisuje mi: “faszystowskich terrorystów lewackich”. Mogłabyś wskazać choć jedno miejsce w którym użyłem takiego zwrotu? Wyjaśniłem ci na moim blogu dlaczego używam pewnych sformułować i w ich kontekście chciałbym poznać twoją opinię. Nie musisz się obawiać, nie nazwę cię lewacką szmatą.

      • @dorola to jednak cwana dziewczyna.
        Nie reaguje. Chyba wydaje się jej, że byłaby to “rozmowa z katem”, za jakiego zapewne mnie bierze. Więc nie chce dobrowolnie, bez bicia, oddać głowy pod topór, bo wie, że w wiklinowym koszu głowa, nawet pięknej kobiety, wygląda niezbyt atrakcyjnie.

        A to tylko strach, który z reguły ma wielkie oczy. Naprawdę nie jestem katem, a rozmowa ze mną to czysta przyjemność, dorolo. Ja nawet nie bije murzynów.

      • Dodatkowo, liczę na to dorolo,
        że jeśli ty odważysz się skomentować wpis, to inni zachęceni twoja postawą, wiedząc, że jesteś odważną i bezkompromisową osóbką, też włączą się do dyskusji. A miło byłoby popatrzeć jak ludzie na odpowiednim poziomie intelektualnym dyskutują, nawet delikatnie krytykując autora. Prawda?

  35. tszy fas nikt naprafdem nie koxa?
    tshy fy jezdescie tak strashnie samotni,rzeby toczyc taka “niagare” piany..ok essa nie widzi xoryzontu i nikt tego nie wymaga! wienc, zlitujcie siem nat tym czuowiekiem=bo mysli on ,ze jego gmatfanina straxuf i mysli, morze miec jakiekolwiek znaczenie..ja nie pofiedzialem ,ze nie ma racji..ja kcem dac nowe imiem!!: essa= SZAMOTUL!(ot szamotania..nie, zebym ublizal slynnym Szamotulom..lub zamieszkalym tam ludziom!)
    Sru! Siup! wash stary znajomy..ale rosczarowala mnie ta strona! R1

  36. tszy fas nikt naprafdem nie koxa?
    tshy fy jezdescie tak strashnie samotni,rzeby toczyc taka “niagare” piany..ok essa nie widzi xoryzontu i nikt tego nie wymaga! wienc, zlitujcie siem nat tym czuowiekiem=bo mysli on ,ze jego gmatfanina straxuf i mysli, morze miec jakiekolwiek znaczenie..ja nie pofiedzialem ,ze nie ma racji..ja kcem dac nowe imiem!!: essa= SZAMOTUL!(ot szamotania..nie, zebym ublizal slynnym Szamotulom..lub zamieszkalym tam ludziom!)
    Sru! Siup! wash stary znajomy..ale rosczarowala mnie ta strona! R1

  37. @dorola, no staram się staram
    reklamować swoje posty wszędzie gdzie tylko się da, czyli w całym necie 🙂 Więc kto wie, czy “siła mojej perswazji” nie sprowokowała kogoś tam by mi się odsłonić. A patrząc na ilość odsłon, cóż… jaki koń jest, chyba każdy widzi ;). Myślę też, że jakaś w tym zasługa może byc i moich “wielbicielek”, których nabawiłem się “pracując” przecież tyle już lat w necie.

    Niestety, w ciągu ostatnich dni pojawiły się problemy, bo zabanowano mnie na kilku dość ważnych blogach/forach, co oznacza, że już nie będę mógł swoich oponentów informować o nowych wpisach. Do tego powoli traci też ważność element nowości, wiec sumując skutki, chyba niedługo będę musiał sam do siebie pisać i sobie odpowiadać.

    Cholera, zapomniałbym o najważniejszym. O demonstracyjnym bojkocie który nadciąga jak tsunami od strony słońca. A oświeconych w naszym kraju lawinowo przybywa. Choć ilość ich nie zbliża się jeszcze do 100%, ale te prawie 76% to jednak nie w kij dmuchał.

  38. @dorola, no staram się staram
    reklamować swoje posty wszędzie gdzie tylko się da, czyli w całym necie 🙂 Więc kto wie, czy “siła mojej perswazji” nie sprowokowała kogoś tam by mi się odsłonić. A patrząc na ilość odsłon, cóż… jaki koń jest, chyba każdy widzi ;). Myślę też, że jakaś w tym zasługa może byc i moich “wielbicielek”, których nabawiłem się “pracując” przecież tyle już lat w necie.

    Niestety, w ciągu ostatnich dni pojawiły się problemy, bo zabanowano mnie na kilku dość ważnych blogach/forach, co oznacza, że już nie będę mógł swoich oponentów informować o nowych wpisach. Do tego powoli traci też ważność element nowości, wiec sumując skutki, chyba niedługo będę musiał sam do siebie pisać i sobie odpowiadać.

    Cholera, zapomniałbym o najważniejszym. O demonstracyjnym bojkocie który nadciąga jak tsunami od strony słońca. A oświeconych w naszym kraju lawinowo przybywa. Choć ilość ich nie zbliża się jeszcze do 100%, ale te prawie 76% to jednak nie w kij dmuchał.