Reklama

Takich rzeczy nie robią przypadkowi ludzie, których mama nie przytulała. Zamach we Francji śmierdzi metodami KGB na kilometry, a już w każdym razie dla Moskwy to fantastyczna wiadomość, ale nie o tym będę pisał. Miałem to szczęście, że w szkole zawsze trafiałem na wymagającą polonistkę, a właściwie na tak zwane „kosy”. Korzystając z tych na poły traumatycznych doświadczeń przywołam pierwszy z brzegu temat wypracowania: „Andrzej Kmicic – charakterystyka postaci”, by od razu wystawić oceny wszelkiej maści „dziennikarzom” i „publicystom”. Po kolejnym „bulwersującym wydarzeniu” czytam wypowiedzi, którym stawiam pałę za pałą i lufę za lufą. Jeden niegramotny napisał, że Kmicic strzelał do portretów przodków, druga niemota krzyknęła, że to nie prawda, bo wysadził Szwedom kolubrynę. Jeśli się ktoś w tym momencie pociesza, że napisałby w wypracowaniu o jednym i drugim wydarzeniu, to z satysfakcją w imieniu moich polonistek, stawiam frajerowi pałę. Kmicic wysadził kolubrynę, kochał Oleńkę, złożył przysięgę zdrajcy Radziwiłłowi, uratował Wołodyjowskiego i Zagłobę, został ciężko ranny i upokorzony przez „Małego Rycerza”, et cetera, et cetera. Czy to już wystarczy, by zaliczyć klasówkę? W mojej szkole nie, no może przy dobrym humorze Pani ktoś by się załapał na =3. Charakterystyka postaci musi zawierać fakty z życia bohatera, jego postawy, wybory i otoczenie, ale też kompletną ocenę dorobku ze wskazaniem na dobro i zło. Zacząłem od elementarza, ponieważ to, co się wydarzyło w Paryżu i potem w komentarzach społecznych przede wszystkim pokazuje wtórny analfabetyzm. Praprzyczyną tragedii w wyniku, której dwóch sterowanych fanatyków zabiło 10 kretynów, jest wtórny analfabetyzm. Dziennikarskie i obywatelskie przerzucanie się tak żałosnymi refleksjami, jak: „słoń ma trąbę”, „gówno prawda, słoń jest duży”, pokazuje zmierzch cywilizacji. Jeszcze 25 lat temu, żaden z dzisiejszych asów szpalty i ekranu nie przeszedłby z takimi wypocinami z VIC do VIIC, dziś ci ludzie nie tylko są prymusami, ale nauczycielami.

Reklama

O tym co się wydarzyło w Paryżu napiszę wypracowanie. Zacznijmy od przedstawienia faktów. Dwóch obywateli Francji zabiło 12 obywateli Francji, tak powinien brzmieć komunikat prasowy we wszystkich poprawnie politycznych mediach, zwłaszcza lewicowych. Tymczasem nagle została odkryta Ameryka, że mordercami nie byli Francuzi, tylko któreś tam pokolenie emigrantów, potem się okazało, że świat nie składa się z jednej płci i uniwersalnego pakietu jedynie słusznych poglądów, ale istnieją na świecie odrębne religie, kultury, cywilizacje. I tym sposobem dwóch Francuzów stało się fanatycznymi islamistami, pokoleniem emigrantów, którzy trafili albo urodzili się we Francji. Z kolei wśród ofiar przez dłuższy czas byli tylko Francuzi, aż tu nagle zastrzelony policjant został zidentyfikowany jako arabski muzułmanin z francuskim paszportem. Faktów jest znacznie więcej, jednak gdy się próbuje podjąć walkę z analfabetyzmem nie można przesadzać z poziomem wypracowania. Wnioski i oceny. Trzeba się wybrać w kolejną podróż i odkryć kolejne Ameryki. Pierwszy ląd to ludzka natura znana od zarania, która praktycznie się nie zmienia, zmieniają się jedynie narzędzia pozwalające okiełznać naturę człowieczą. Najprostsza socjalizacja polega na edukacji metodą góralską: „jak się nie wywrócisz, to się nie nauczysz”. Tak zaczynają nowicjusze i dzieci, bo ludzie z jako taką wiedzą i doświadczeniem życiowym przekazywanym z pokolenia na pokolenie, potrafią z precyzją niemal 100% przewidzieć, zwłaszcza oczywiste, konsekwencje konkretnych działań. Drugim lądem, do którego warto dopłynąć jest kodeks, umowa plemienna, jedni nazywają to prawem, inni etyką, jeszcze inni dekalogiem. Wreszcie trzecia ziemia obieca, która nie jest wyspą, ale integralną częścią powyższego kontynentu i nazywa się wspólnota plemienna.

Odkąd świat stał się światem trwa wojna o pokój. Historia ludzkości zbudowana jest z człowieczej natury, którą jedni potrafili utrzymać w ryzach, a inni robili za mięso armatnie. Francja i cały kontynent w czasach swojej świetności posiadali bogate doświadczenie życiowe, które nakazywało ściśle trzymać się spisanych zasad, aby wspólnota plemienna nie został wbita na pale przez barbarzyńców folgujących swojej naturze. Któregoś bardzo smutnego dnia cwani wodzowie jednego z plemion wkradli się do pozostałych wspólnot, wyłowili największych kretynów i sprzedali im receptę na szczęście: nie zdobywaj nudnej „encyklopedycznej wiedzy” – kieruj się sercem, podetrzyj się kodeksem, dekalogiem – bądź wolny, sraj na państwo, granice, naród, swojego rodaka, rodzinę, płeć – wszyscy jesteśmy równymi ludźmi i wszystko jest wspólne. Niestety życie pokazało, że najwięcej kretynów mieszka w Europie, a na drugim miejscu jest Ameryka Północna i tak narodził się nowy świata porządek. Za przyczyną nowoczesnej edukacji ludzkość wraca na drzewa.

Plemiona, które zachowały nieśmiertelny schemat bezpieczeństwa: wiedza, kodeks, wspólnota, biorą maczugę i leją po łbach bezbronne stada bezpłciowych baranów. Co więcej, te barany nawet widząc rzeź części stada, dalej beczą tak, jak zostały „nauczane”. Trzy potężne plemiona, chodź potęga każdego z nich wynika z innych zalet, bez najmniejszego wysiłku kręcą światem: Żydzi, Arabowie, Chińczycy. Wszystkie trzy są symbolicznymi wyznacznikami trzech części kontynentu: Żydzi to wiedza, Arabowie kodeks, Chińczycy wspólnota. Dodatkowo każde ze zwycięskich plemion dba o pozostałe zasady wspólnoty. Kompletnie zdezintegrowane stado barnów, targa tygrysy za wąsy, wkłada rękę do ognia, skacze na łeb do mętnej wody i na końcu pojawia się „zaskakujący” pogrzeb. Na pogrzebie baranów jeden baran beczy do drugiego: „ty baranie, to fanatycy i terroryści zabili wolność słowa”, a drugi do pierwszego: „ty baranie, to byli kretyni, którym się należała kula w łeb”. Wszystkie barany mają rację i dlatego żadnej wspólnoty nie stworzą. To jest początek i jednocześnie koniec dramatu. Póki co popłoch sieją pojedyncze wilki, ale za chwilę przyjdzie wataha i zrobi z barnów kebab, potem usiądzie przy stole baranów, napije się z kubeczków baranów, założy harem owieczek i na „Łuku Triumfalnym” sporządzi graffiti ze słów Proroka czytanych na opak. Amen.

Reklama

122 KOMENTARZE

    • Ja w życiu przeczytałam jeden jej tekst
      Było to jeszcze wtedy, gdy czytałam "Wyborczą". Reklamowali ją tam jako genialną dziennikarkę. W artykule pani Oriana pisała coś w rodzaju (nie pamiętam szczegółów, bo to było dawno), że społeczeństwa islamskie nigdy nie stworzyły prawdziwej nauki, kultury czy sztuki. Na to ja mruknęłam do siebie: "Sprawdź se babo, kto to był Awicenna, zastanów się, skąd pochodzi nazwa "algebra" albo nazwy wielu najważniejszych gwiazd na niebie, obejrzyj se Alhambrę albo Tadż Mahal i przestań głowę zawracać."

      • tylko, że to o czym piszesz
        tylko, że to o czym piszesz działo się w IX wieku – algebra w X Awicenna, w XVII Tadż Mahal teraz potrafią liczyć ile pocisków wchodzi do magazynka, niebo widzą gwiaździste nad sobą (czego im zazdroszczę) bo prądu nie mają a budują z blachy po puszkach ewentualnie z gliny i raczej wysadzają niż budują. Nastąpiła degradacja ogólnie rzecz biorąc "ludu arabskiego" to coś co kiedyś dopadło Europę po upadku Rzymu kiedy to dopiero po 15 stuleciach ponownie "wymyśliliśmy" waterclosety. Przeraża mnie perspektywa kilkudziesięciu lat nie mówiąc już o kilkunastu stuleciach odkrywania rzeczy odkrytych a zniszczonych przez tych, których przodkowie dali początek medycynie, matematyce czy wznosili piękne mauzolea.
        A props dzisiejszego wpisu Matki Kurka: pierwsza rozsądna diagnoza tego co stało się w Paryżu, a której żaden pismak (o ekspertach telewizyjnych nie wspomnę) nie jest w stanie wyartykułować.

    • Ja w życiu przeczytałam jeden jej tekst
      Było to jeszcze wtedy, gdy czytałam "Wyborczą". Reklamowali ją tam jako genialną dziennikarkę. W artykule pani Oriana pisała coś w rodzaju (nie pamiętam szczegółów, bo to było dawno), że społeczeństwa islamskie nigdy nie stworzyły prawdziwej nauki, kultury czy sztuki. Na to ja mruknęłam do siebie: "Sprawdź se babo, kto to był Awicenna, zastanów się, skąd pochodzi nazwa "algebra" albo nazwy wielu najważniejszych gwiazd na niebie, obejrzyj se Alhambrę albo Tadż Mahal i przestań głowę zawracać."

      • tylko, że to o czym piszesz
        tylko, że to o czym piszesz działo się w IX wieku – algebra w X Awicenna, w XVII Tadż Mahal teraz potrafią liczyć ile pocisków wchodzi do magazynka, niebo widzą gwiaździste nad sobą (czego im zazdroszczę) bo prądu nie mają a budują z blachy po puszkach ewentualnie z gliny i raczej wysadzają niż budują. Nastąpiła degradacja ogólnie rzecz biorąc "ludu arabskiego" to coś co kiedyś dopadło Europę po upadku Rzymu kiedy to dopiero po 15 stuleciach ponownie "wymyśliliśmy" waterclosety. Przeraża mnie perspektywa kilkudziesięciu lat nie mówiąc już o kilkunastu stuleciach odkrywania rzeczy odkrytych a zniszczonych przez tych, których przodkowie dali początek medycynie, matematyce czy wznosili piękne mauzolea.
        A props dzisiejszego wpisu Matki Kurka: pierwsza rozsądna diagnoza tego co stało się w Paryżu, a której żaden pismak (o ekspertach telewizyjnych nie wspomnę) nie jest w stanie wyartykułować.

  1. Uff – bo już byłem zmęczony
    Uff – bo już byłem zmęczony czytaniem, a właściwie analizą skądinąd b. pożytecznych i potrzebnych artykułów nt oWSIaka z kilkunastoma załącznikami, których lektura  kończyła się i robieniem tabelki w OCalcu (czy innym Excelu). I chyba autor też, widząc z jaką swadą został popełniony niniejszy wpis.

  2. Uff – bo już byłem zmęczony
    Uff – bo już byłem zmęczony czytaniem, a właściwie analizą skądinąd b. pożytecznych i potrzebnych artykułów nt oWSIaka z kilkunastoma załącznikami, których lektura  kończyła się i robieniem tabelki w OCalcu (czy innym Excelu). I chyba autor też, widząc z jaką swadą został popełniony niniejszy wpis.

  3. Paryż – pytania
    1. Jak to się stało, że faceci mający w swych życiorysach odsiadki za terroryzm zostali uznani za nieszkodliwych gamoniów i nie byli stale monitorowani

    2. Kto i w jaki sposób dostarczył tym osobnikom kałachy

    3. jak to się stało, że po początkowym oddaleniu się na około 60 km od granic Paryża, tych dwóch uciekinierów nagle po nocy znalazło się 40 km bliżej.

    4. Czemu oficer policji będący jak należy mniemać w dowodzeniu prowadzonego śledztwa popełnił we czwartek samobójstwo  http://yournewswire.com/police-chief-in-charge-of-paris-attacks-commits-suicide/

    • ja dołożę jeszcze:
      5. Jak to jest możliwe, że terroryści zostawiają na widoku we własnym samochodzie identyfikator?
      6. Jak to jest mozliwe, że terrorysta oddaje strzał do leżącego na chodniku bez odwracania głowy i jest to skuteczny "headshot"? Tak potrafią tylko ludzie po latach treningu, posiadający odruchy podkorowe – mówiąc prościej – BARDZO doświadczeni zawodowcy.
      7. Dlaczego akcja pojmania zamachowców była prowadzona tak by "nie brać jeńców"?

      Wszystkie ślady zatarte.
      Pełen profesjonalizm.

      Można jeszcze dołożyć jedno, najbardziej żałosne: dlaczego wszystkie naczelne marionetki eurokołchozu tak nagle (szybko i skutecznie) się zorganizowały w marszu "protestacyjnym"?

      PS: FT też z jakiegoś powodu ma wątpliwości: http://www.ft.com/intl/cms/s/0/8e9e4ac6-9a6e-11e4-8426-00144feabdc0.html?ftcamp=published_links%2Frss%2Fhome_us%2Ffeed%2F%2Fproduct&siteedition=intl#axzz3OdJy6KNX

      • False flag
        To była klasyczna operacja false flag. Do wymienionych uwag dodam jeszcze:

        8. Czarne linie na jezdni w miejscu zatrzymania auta przez "terrorystów" (na początku filmu jest linia w osi auta, na końcu filmu pojawia się dodatkowo linia poprzeczna).
        9. Buty stojące obok samochodu po stronie pasażera (zmienił obuwie przed robotą?)
        10. Policjant, ktory rzekomo dostal "headshot ", najpierw upadł twarzą do "zamachowca", ale poprawił swój błąd i sie obrocił nim ten mu "odstrzelił łeb".
        11. Brak śladów krwi na chodniku krótko po oddaniu strzału w głowę policjanta.
        12. Widział ktoś może zdjęcia tragicznie zmarłych lub lamentujące rodziny? (To jest zwykle łakomy kąsek dla mendiów głownego ścieku).
        13. Nieocenzurowane filmy ze zdarzenia dość szybko, lecz na szczęście mało skutecznie, znikają z YouTube. 
        14. Policjant, który jak było wspomniane palnął sobie w łeb (Herlic Fredou) był śledczym wysokim rangą (zorientował się o co chodzi?).

        Te i inne ciekawostki u ZezowategoZorro (ja tam jestem tylko czytelnikiem, gdyby ktoś pytał).

        Pozdrawiam

        • Trochę Tu W Temacie
          http://wolna-polska.pl/wiadomosci/egzekucja-paryskiego-policjanta-to-fake-zobacz-nagarnie-w-zwolnionym-tempie-2015-01

          Pojawia się i znika …. nagranie z tej inscenizacji

          Ostatni wywiad z Aaronem Russo z 2007r.

          https://www.youtube.com/watch?v=jxTEPQGIEXg

          Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy

          https://www.youtube.com/watch?v=0AhPLfQvGr8

          Bardzo ciekawa animacja

          http://www.cda.pl/video/6624331/Niesamowita-animacja-i-komunikat-dla-ludzkosci

          5+(XD)

          • Dymokracja
            Z demokracją nie ma żartów. Zwłaszcza z demokracją, którą rozdają Amerykanie w ilości 700-900 szt./minute. Natomiast fakt, że do dziś szukają w piaskach pustyni tej mitycznej broni masowego rażenia wujka Saddama nikogo już nie interesuje. Klasyk mawiał, że "ciemny lud wszystko kupi". Bajkę o złych francuskich muzułmanach, pozbawionych poczucia humoru
            kupiły miliony Francuzów. Rozhisteryzowany tłum oczywiscie żąda, by władza zrobiła porządek ze złymi muzułmanami. Władza niezależnie od kraju pochodzenia i aktualnego urzędowania takie prośby chętnie spełnia. Ba, prewencyjnie nawet stosuje numery w stylu właśnie uchwalonego "prawa knebla" w Hiszpanii. Wszystko w imię "bezpieczeństwa publicznego" oferowanego przez "państwo opiekuńcze". Szkopuł  tkwi w tym, że tzw. "ciemny lud" skończy w gettcie zwanym Ziemia. Tomek Jefferson mawiał:

             "Ten, kto poświęca wolność w imię bezpieczeństwa, nie zasługuje na żadne z nich".

            Pewnego dnia Ci biedni ludzie, którzy nastaną po Nas się o tym boleśnie przekonają.
            A propos prowokacji zapodam coś z serii – "Nie takie numery my ze Szwagrem w 39":

            https://www.youtube.com/watch?v=_S5dqVrrlYU

            Mam nadzieję, iż Szanowny Autor bloga nie uzna kilku powyższych i tego wpisu za spam i offtop. Niemniej gdyby jednak uznał, to najmocniej przepraszam i proszę o wykasowanie wpisu, prawdzie to zdecydowanie nie zaszkodzi.

          • strzał
            Nie ma krwi bo to nie jest horror movie. Poza tym policjant nie dostał kulkę w głowę. Na stop klatce widać ,że broń była skierowana niżej bardziej w korpus a nie głowę. Policjant prawdopodobnie dostał strzał w placy a dokładnie  w kręgosłup.
            uważajcie na strony takich debili spiskowców jak wolna-polska.pl 90% informacji tam to brednie.
            Tak samo żenujący jest xportal.pl banda komunistów.

          • pewnie.
            W twojej teorii jedynie ten pyl kolo glowy sie nie zgadza. I naturalnie calkowity brak krwi. Idz poogladac jak islamisci strzelaja z bliskiej odleglosci na liveleaku, juha sie leje…

    • Mogę odpowiedzieć na pytanie
      Mogę odpowiedzieć na pytanie numer 2.
      Coulibaly był handlarzem bronią. Jego obrońca z 2010 roku powiedział, że Coulibaly chwalił mu się, że z handlu bronią wyciąga 2500 dolarów dziennie. Przy aresztowaniu w 2010 w mieszkaniu Coulibaly znaleziono 210 magazynków do Kałacha. Coulibaly miał wyrok za napad z bronią już jako nieletni, gdy jeszcze nie wyznawał muzułmaństwa. W 2005 siedział za napad z bronią na bank. Strzelam, więc że Coulibaly nie miał problemów z załatwieniem broni.
      Odpowiedź na pytanie 1. Coulibaly nie był monitorowany, ale bracia Kouachi wg. CNN byli monitorowaniy do grudnia zeszłego roku. Wówczas monitoring zdjęto.

      Ja też mam pytanie 8.
      Jakim sposobem po telefonie świadka Bringera o ludziach z Kałaszami na ulicy, po ok. 15 minutach {10 minut w budynku i 5 na ulicy} na miejscu pojawiaą się kilkunastu policjantów – w tym 3 osobowy patrol na rowerach – wszyscy policjanci BEZ BRONI?

  4. Paryż – pytania
    1. Jak to się stało, że faceci mający w swych życiorysach odsiadki za terroryzm zostali uznani za nieszkodliwych gamoniów i nie byli stale monitorowani

    2. Kto i w jaki sposób dostarczył tym osobnikom kałachy

    3. jak to się stało, że po początkowym oddaleniu się na około 60 km od granic Paryża, tych dwóch uciekinierów nagle po nocy znalazło się 40 km bliżej.

    4. Czemu oficer policji będący jak należy mniemać w dowodzeniu prowadzonego śledztwa popełnił we czwartek samobójstwo  http://yournewswire.com/police-chief-in-charge-of-paris-attacks-commits-suicide/

    • ja dołożę jeszcze:
      5. Jak to jest możliwe, że terroryści zostawiają na widoku we własnym samochodzie identyfikator?
      6. Jak to jest mozliwe, że terrorysta oddaje strzał do leżącego na chodniku bez odwracania głowy i jest to skuteczny "headshot"? Tak potrafią tylko ludzie po latach treningu, posiadający odruchy podkorowe – mówiąc prościej – BARDZO doświadczeni zawodowcy.
      7. Dlaczego akcja pojmania zamachowców była prowadzona tak by "nie brać jeńców"?

      Wszystkie ślady zatarte.
      Pełen profesjonalizm.

      Można jeszcze dołożyć jedno, najbardziej żałosne: dlaczego wszystkie naczelne marionetki eurokołchozu tak nagle (szybko i skutecznie) się zorganizowały w marszu "protestacyjnym"?

      PS: FT też z jakiegoś powodu ma wątpliwości: http://www.ft.com/intl/cms/s/0/8e9e4ac6-9a6e-11e4-8426-00144feabdc0.html?ftcamp=published_links%2Frss%2Fhome_us%2Ffeed%2F%2Fproduct&siteedition=intl#axzz3OdJy6KNX

      • False flag
        To była klasyczna operacja false flag. Do wymienionych uwag dodam jeszcze:

        8. Czarne linie na jezdni w miejscu zatrzymania auta przez "terrorystów" (na początku filmu jest linia w osi auta, na końcu filmu pojawia się dodatkowo linia poprzeczna).
        9. Buty stojące obok samochodu po stronie pasażera (zmienił obuwie przed robotą?)
        10. Policjant, ktory rzekomo dostal "headshot ", najpierw upadł twarzą do "zamachowca", ale poprawił swój błąd i sie obrocił nim ten mu "odstrzelił łeb".
        11. Brak śladów krwi na chodniku krótko po oddaniu strzału w głowę policjanta.
        12. Widział ktoś może zdjęcia tragicznie zmarłych lub lamentujące rodziny? (To jest zwykle łakomy kąsek dla mendiów głownego ścieku).
        13. Nieocenzurowane filmy ze zdarzenia dość szybko, lecz na szczęście mało skutecznie, znikają z YouTube. 
        14. Policjant, który jak było wspomniane palnął sobie w łeb (Herlic Fredou) był śledczym wysokim rangą (zorientował się o co chodzi?).

        Te i inne ciekawostki u ZezowategoZorro (ja tam jestem tylko czytelnikiem, gdyby ktoś pytał).

        Pozdrawiam

        • Trochę Tu W Temacie
          http://wolna-polska.pl/wiadomosci/egzekucja-paryskiego-policjanta-to-fake-zobacz-nagarnie-w-zwolnionym-tempie-2015-01

          Pojawia się i znika …. nagranie z tej inscenizacji

          Ostatni wywiad z Aaronem Russo z 2007r.

          https://www.youtube.com/watch?v=jxTEPQGIEXg

          Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy

          https://www.youtube.com/watch?v=0AhPLfQvGr8

          Bardzo ciekawa animacja

          http://www.cda.pl/video/6624331/Niesamowita-animacja-i-komunikat-dla-ludzkosci

          5+(XD)

          • Dymokracja
            Z demokracją nie ma żartów. Zwłaszcza z demokracją, którą rozdają Amerykanie w ilości 700-900 szt./minute. Natomiast fakt, że do dziś szukają w piaskach pustyni tej mitycznej broni masowego rażenia wujka Saddama nikogo już nie interesuje. Klasyk mawiał, że "ciemny lud wszystko kupi". Bajkę o złych francuskich muzułmanach, pozbawionych poczucia humoru
            kupiły miliony Francuzów. Rozhisteryzowany tłum oczywiscie żąda, by władza zrobiła porządek ze złymi muzułmanami. Władza niezależnie od kraju pochodzenia i aktualnego urzędowania takie prośby chętnie spełnia. Ba, prewencyjnie nawet stosuje numery w stylu właśnie uchwalonego "prawa knebla" w Hiszpanii. Wszystko w imię "bezpieczeństwa publicznego" oferowanego przez "państwo opiekuńcze". Szkopuł  tkwi w tym, że tzw. "ciemny lud" skończy w gettcie zwanym Ziemia. Tomek Jefferson mawiał:

             "Ten, kto poświęca wolność w imię bezpieczeństwa, nie zasługuje na żadne z nich".

            Pewnego dnia Ci biedni ludzie, którzy nastaną po Nas się o tym boleśnie przekonają.
            A propos prowokacji zapodam coś z serii – "Nie takie numery my ze Szwagrem w 39":

            https://www.youtube.com/watch?v=_S5dqVrrlYU

            Mam nadzieję, iż Szanowny Autor bloga nie uzna kilku powyższych i tego wpisu za spam i offtop. Niemniej gdyby jednak uznał, to najmocniej przepraszam i proszę o wykasowanie wpisu, prawdzie to zdecydowanie nie zaszkodzi.

          • strzał
            Nie ma krwi bo to nie jest horror movie. Poza tym policjant nie dostał kulkę w głowę. Na stop klatce widać ,że broń była skierowana niżej bardziej w korpus a nie głowę. Policjant prawdopodobnie dostał strzał w placy a dokładnie  w kręgosłup.
            uważajcie na strony takich debili spiskowców jak wolna-polska.pl 90% informacji tam to brednie.
            Tak samo żenujący jest xportal.pl banda komunistów.

          • pewnie.
            W twojej teorii jedynie ten pyl kolo glowy sie nie zgadza. I naturalnie calkowity brak krwi. Idz poogladac jak islamisci strzelaja z bliskiej odleglosci na liveleaku, juha sie leje…

    • Mogę odpowiedzieć na pytanie
      Mogę odpowiedzieć na pytanie numer 2.
      Coulibaly był handlarzem bronią. Jego obrońca z 2010 roku powiedział, że Coulibaly chwalił mu się, że z handlu bronią wyciąga 2500 dolarów dziennie. Przy aresztowaniu w 2010 w mieszkaniu Coulibaly znaleziono 210 magazynków do Kałacha. Coulibaly miał wyrok za napad z bronią już jako nieletni, gdy jeszcze nie wyznawał muzułmaństwa. W 2005 siedział za napad z bronią na bank. Strzelam, więc że Coulibaly nie miał problemów z załatwieniem broni.
      Odpowiedź na pytanie 1. Coulibaly nie był monitorowany, ale bracia Kouachi wg. CNN byli monitorowaniy do grudnia zeszłego roku. Wówczas monitoring zdjęto.

      Ja też mam pytanie 8.
      Jakim sposobem po telefonie świadka Bringera o ludziach z Kałaszami na ulicy, po ok. 15 minutach {10 minut w budynku i 5 na ulicy} na miejscu pojawiaą się kilkunastu policjantów – w tym 3 osobowy patrol na rowerach – wszyscy policjanci BEZ BRONI?

  5. O związku przyczynowo-skutkowym…
    Trochę nie dokładnie na ten temat, bo rzecz dotyczyła naszego, krajowego podwórka – tak kilka dni temu  pisałem do przyjaciela:
    "Mariuszu, konstatacja to smutna, ale rację miałeś, gdy mówiłeś, że jako naród i państwo nie ruszymy z miejsca dodąd, dokąd nie powrócimy do wartości, jakich depozytariuszem jest jeszcze ta szczątkowa, zdominowana i zagłuszona przez wszechwładne chamstwo, prostactwo i głupotę prawdziwa polska inteligencja. Ta o ziemiańsko – szlacheckiej proweniencji (choć nie tylko), ale także pochodząca z wyedukowanego od pokoleń mieszczaństwa. Zastępowała ją przez całe dziesięciolecia tzw. "inteligencja pracująca" i wiemy, z jakim skutkiem. Ale to temat na inną okazję…
    Dość powiedzieć, że inteligent wyedukowany w tym "paradygmacie" – dzisiaj z ratusza, ministerstwa czy parlamentu  lub innych instytucji – decyduje o losach setek Dworów Czarne…
    Decyduje, ponieważ ma w dupie takie wartości, jak kultura, narodowe dziedzictwo, historia. Te ramoty zastępuje mu taki "czip"  we łbie, który pozwala  nie zapominać o terminach zbliżających się wyborów. Uprawia jogging codziennie, ma własnego speca od wizerunku i mowy ciała itd. O etyce i tzw "wartościach" często nawet nie słyszał. On także kształci młode pokolenia… "Entelegięt" pieprzony!"

    Ale jasne, ten problem dotyczy całego, tzw zachodniego świata. To wręcz operetkowe zadziwienie Europy wydarzeniami w Paryżu skłania do takich i jeszcze bardziej ponurych refleksji i prognoz…

  6. O związku przyczynowo-skutkowym…
    Trochę nie dokładnie na ten temat, bo rzecz dotyczyła naszego, krajowego podwórka – tak kilka dni temu  pisałem do przyjaciela:
    "Mariuszu, konstatacja to smutna, ale rację miałeś, gdy mówiłeś, że jako naród i państwo nie ruszymy z miejsca dodąd, dokąd nie powrócimy do wartości, jakich depozytariuszem jest jeszcze ta szczątkowa, zdominowana i zagłuszona przez wszechwładne chamstwo, prostactwo i głupotę prawdziwa polska inteligencja. Ta o ziemiańsko – szlacheckiej proweniencji (choć nie tylko), ale także pochodząca z wyedukowanego od pokoleń mieszczaństwa. Zastępowała ją przez całe dziesięciolecia tzw. "inteligencja pracująca" i wiemy, z jakim skutkiem. Ale to temat na inną okazję…
    Dość powiedzieć, że inteligent wyedukowany w tym "paradygmacie" – dzisiaj z ratusza, ministerstwa czy parlamentu  lub innych instytucji – decyduje o losach setek Dworów Czarne…
    Decyduje, ponieważ ma w dupie takie wartości, jak kultura, narodowe dziedzictwo, historia. Te ramoty zastępuje mu taki "czip"  we łbie, który pozwala  nie zapominać o terminach zbliżających się wyborów. Uprawia jogging codziennie, ma własnego speca od wizerunku i mowy ciała itd. O etyce i tzw "wartościach" często nawet nie słyszał. On także kształci młode pokolenia… "Entelegięt" pieprzony!"

    Ale jasne, ten problem dotyczy całego, tzw zachodniego świata. To wręcz operetkowe zadziwienie Europy wydarzeniami w Paryżu skłania do takich i jeszcze bardziej ponurych refleksji i prognoz…

  7. Mi to wygląda na akcję Unii
    Mi to wygląda na akcję Unii Europejskiej, patrząc na problem w sposób kto na tym zyska, to najbardziej opłaca się to decydentom z EU. Od pretekstu do zwiększenia inwigilacji obywateli, po rozszerzenie struktur wszelkiego rodzaju agencji, nie wykluczając agencji w naszym kraju.
    Jest to pieczenie wielu pieczeni na jednym ogniu, ot chociażby kontrola obywateli w internecie, wymuszanie autocenzury na ludziach, mających odmienne zdanie od zdania głównego nurtu.
    Jak działają media mamy okazję obserwować na przykładzie JO. Naturalną koleją rzeczy jest przejęcie kontroli nad mediami niezależnymi, do tego trzeba radykalnych posunięć jak to w Paryżu.
    Nie jest to ani pierwsze ani nie będzie ostatnie tego typu wydarzenie, dlaczego nikt nie zadaje pytania czemu gazeta a nie jakieś rządowe instytucje?

    Dlaczego ich prezydent był na miejscu zamachu pół godziny po nim?
    Czy teren był zabezpieczony, raczej wątpliwe… chyba, że sami to zorganizowali, znali dokładny plan działania. A może się mylę i ich prezydent jest idiotą który zaraz po ataku osobiście zjawia się na miejscu, a wszelakie służby odpowiedzialne za jego bezpieczeństwo nie posiadają minimalnej ilości wyobraźni, chociażby taki zamachowiec mógł podłożyć ładunek wybuchowy, czy to detonowany timerem, czy radiowo, czy też jakimkolwiek czujnikiem ruchu. Przecież wiemy, po zamachach z USA, czy też innych, że z technologią są zapoznani ci terroryści.

  8. Mi to wygląda na akcję Unii
    Mi to wygląda na akcję Unii Europejskiej, patrząc na problem w sposób kto na tym zyska, to najbardziej opłaca się to decydentom z EU. Od pretekstu do zwiększenia inwigilacji obywateli, po rozszerzenie struktur wszelkiego rodzaju agencji, nie wykluczając agencji w naszym kraju.
    Jest to pieczenie wielu pieczeni na jednym ogniu, ot chociażby kontrola obywateli w internecie, wymuszanie autocenzury na ludziach, mających odmienne zdanie od zdania głównego nurtu.
    Jak działają media mamy okazję obserwować na przykładzie JO. Naturalną koleją rzeczy jest przejęcie kontroli nad mediami niezależnymi, do tego trzeba radykalnych posunięć jak to w Paryżu.
    Nie jest to ani pierwsze ani nie będzie ostatnie tego typu wydarzenie, dlaczego nikt nie zadaje pytania czemu gazeta a nie jakieś rządowe instytucje?

    Dlaczego ich prezydent był na miejscu zamachu pół godziny po nim?
    Czy teren był zabezpieczony, raczej wątpliwe… chyba, że sami to zorganizowali, znali dokładny plan działania. A może się mylę i ich prezydent jest idiotą który zaraz po ataku osobiście zjawia się na miejscu, a wszelakie służby odpowiedzialne za jego bezpieczeństwo nie posiadają minimalnej ilości wyobraźni, chociażby taki zamachowiec mógł podłożyć ładunek wybuchowy, czy to detonowany timerem, czy radiowo, czy też jakimkolwiek czujnikiem ruchu. Przecież wiemy, po zamachach z USA, czy też innych, że z technologią są zapoznani ci terroryści.

  9. Ktoś tu pisał, że jest szefem
    Ktoś tu pisał, że jest szefem sztabu WOŚP. Proszę o kontakt albo odpowiedź do kiedy sztaby mają podać zebraną kwotę Owsiakowi i do kiedy ją przelać? Czy sztaby czekają na koniec aukcji, czy są zobowiązane przekazać informacje i kasę z puszki od razu?

    • Sztaby MUSZĄ się rozliczyć z
      Sztaby MUSZĄ się rozliczyć z działalności do 31 stycznia 2015 r. Liczy się data stempla 😉
      Jeśli coś sprzedają na aukcjach, to mogą to wpisać w rozliczeniu, my się w takie coś nie bawiliśmy, więc nie będę tutaj specem 😉
      Jednak dla WOŚP liczy się najbardziej puszka wolontariusza – trzeba wysłać listę, na której będzie nr identyfikatora, imię, nazwisko, zebrana kwota i koniecznie podpis wolontariusza. Poza tym chcą wiedzieć, ile sztab zebrał z licytacji gadżetów, które podesłali.
      Kasę można przekazać w bezpiecznych kopertach w oddziale banku PEKAO SA, wtedy to centrum rozliczeniowe przelicza wszystko i przesyłają rozliczenie do WOŚP. Nie zawsze jest możliwe pójscie z kasą do pierwszego lepszego banku, czy na pocztę… bo fajnie się liczy banknoty, ale jakby pani w kasie miała przeliczyć 3000 monet, to trochę by to zajęło… większość banków (małych oddziałów) nie ma sortownicy do bilonu albo "liczarki"…

    • Nie jestem szefem, ale z tego
      Nie jestem szefem, ale z tego co wyczytałem to sprawa się ma następująco
      1. Na chwilę kiedy informacja była opublikowana tj. ok. 14 dnia dzisiejszego na koncie WOŚP było 1 mln wpłaconej kasy
      2. cała reszta, która została podana czyli 35 mln to jest kwota podliczona na podstawie deklaracji sztabów
      3. Na całkowite rozliczenie i wpłatę kasy sztaby mają czas do końca miesiąca lutego. 
      takie informacje były na money.pl

      Owsiaka obraz idealny http://m.onet.pl/wiadomosci,etp23
      Jakbym mózgu nie miał to też łykał bym tę papkę jak pelikan rybki. Ale co się dziwić, ludzie nie myślą i żyją tak aby im było wygodnie. Choć psychologiem nie jestem to wydaje mi się, ze tu tkwi podłoże takiego zachowania. Owsiak stworzył ludziom możliwość dowartościowania się. Wygłada to tak, że taki osobnik postępuje na codzień zupełnie inaczej, a jak da raz w roku piątkę na owsiaka to ma wrażenie swej dobroci, a i jeszcze w telewizji go chwalą. Wiecie jak to podbudowuje. 

    • Jeszcze jedno…
      Jeszcze jedno…
      Kwota zadeklarowana może być fałszywa, tzn. kwoty ze sztabów mogą być liczone podwójnie. Dlaczego? Dlatego, że sztaby wysyłały orientacyjne kwoty na podany przez fundację numer, ale te same dane zbierały np. sztaby wojewódzkie, które również przesyłały dane do fundacji. Tak więc część kwot mogło się zdublować.
      Były też sztaby (jak np. nasz), które w ogóle nie wysłały informacji o zebranych środkach. Nasza kwota nie była nigdzie ujęta… 

          • Takich informacji mi
            Takich informacji mi brakowało. Na 100% nie było żadnych 36 milionów zadeklarowanych. Sprawdzam sukcesywnie kolejne duże miasta, spadki 20% i więcej to norma. Twoje przypuszczenie, co do dubli jest o tyle trafne, że Owsiak łże w żywe oczy nawet, jeśli dane są dostępne. Tak było w przypadku sztabów, ciągle powtarza, że jest ich 1800, a nie ma nawet 1500.

          • Jarek Kuźniar daje sygnał do odwrotu?
            Dziś ponoć Kuźniar zapowiedział, że liczy że Jurek z klasą rozliczy się a jak nie, to że znajdzie się osoba która zastąpi Jurasa. Znak czasów?

          • Jarek Kuźniar jest za krótki żeby komukolwiek dać jakikolwiek
             sygnał. Albo wyleciał boso przed orkiestrę (co w sumie do niego jest podobne), albo (co również do niego podobne) ktoś kto trzyma go przywiązanego na sznureczkach i za te sznureczki pociąga mu te wnioski podrzucił,żeby sprzedał je ciemnemu ludowi. Jedno i drugie oznacza, że czerwone portki się palą. Kuźniar na pewno sam na to nie wpadł co napisał, więc "grubi" albo już teraz szyją Owsiakowi jakieś buty, albo własnie smarują dratwę i niedługo zaczną szyć. Już wcześniej pisałem, że dla "grubasów" Owsiak pożyteczny to owsiak wiarygodny w oczach opinii publicznej. Owsiak myśli o WOŚP jako o źródle dochodu i ten nawet obcięty o 20% ciągle pozostaje wystarczający do realizacji wszystkiego tego co do tej pory ćwiczył,  ale "grubasy" każdą złotówkę traktują jako głos na wyborach. Ktoś, komu popularity spada szybko traci parasol, vide Tusk. Tyle, że Tusk przy wszystkich swoich podłościach to inteligentna bestia, potrafiąca po pierwsze naprawdę dobrze kłamać, po drugie wiarygodnie robić dobrą minę do złej gry, a po trzecie upatrzeć sobie pozycje, na które będzie mógł się wycofać. Owsiak będzie się trzymał swojej orkiestry do samego końca – jego lub jej. 

          • W Kaliszu do 22-giej zebrano
            W Kaliszu do 22-giej zebrano ok. 120 tys. Rok temu było ok. 213 tys, co ciekawe miasto przeznaczyło na finał 100 tys. m.in. koncert Blue Cafe.

  10. Ktoś tu pisał, że jest szefem
    Ktoś tu pisał, że jest szefem sztabu WOŚP. Proszę o kontakt albo odpowiedź do kiedy sztaby mają podać zebraną kwotę Owsiakowi i do kiedy ją przelać? Czy sztaby czekają na koniec aukcji, czy są zobowiązane przekazać informacje i kasę z puszki od razu?

    • Sztaby MUSZĄ się rozliczyć z
      Sztaby MUSZĄ się rozliczyć z działalności do 31 stycznia 2015 r. Liczy się data stempla 😉
      Jeśli coś sprzedają na aukcjach, to mogą to wpisać w rozliczeniu, my się w takie coś nie bawiliśmy, więc nie będę tutaj specem 😉
      Jednak dla WOŚP liczy się najbardziej puszka wolontariusza – trzeba wysłać listę, na której będzie nr identyfikatora, imię, nazwisko, zebrana kwota i koniecznie podpis wolontariusza. Poza tym chcą wiedzieć, ile sztab zebrał z licytacji gadżetów, które podesłali.
      Kasę można przekazać w bezpiecznych kopertach w oddziale banku PEKAO SA, wtedy to centrum rozliczeniowe przelicza wszystko i przesyłają rozliczenie do WOŚP. Nie zawsze jest możliwe pójscie z kasą do pierwszego lepszego banku, czy na pocztę… bo fajnie się liczy banknoty, ale jakby pani w kasie miała przeliczyć 3000 monet, to trochę by to zajęło… większość banków (małych oddziałów) nie ma sortownicy do bilonu albo "liczarki"…

    • Nie jestem szefem, ale z tego
      Nie jestem szefem, ale z tego co wyczytałem to sprawa się ma następująco
      1. Na chwilę kiedy informacja była opublikowana tj. ok. 14 dnia dzisiejszego na koncie WOŚP było 1 mln wpłaconej kasy
      2. cała reszta, która została podana czyli 35 mln to jest kwota podliczona na podstawie deklaracji sztabów
      3. Na całkowite rozliczenie i wpłatę kasy sztaby mają czas do końca miesiąca lutego. 
      takie informacje były na money.pl

      Owsiaka obraz idealny http://m.onet.pl/wiadomosci,etp23
      Jakbym mózgu nie miał to też łykał bym tę papkę jak pelikan rybki. Ale co się dziwić, ludzie nie myślą i żyją tak aby im było wygodnie. Choć psychologiem nie jestem to wydaje mi się, ze tu tkwi podłoże takiego zachowania. Owsiak stworzył ludziom możliwość dowartościowania się. Wygłada to tak, że taki osobnik postępuje na codzień zupełnie inaczej, a jak da raz w roku piątkę na owsiaka to ma wrażenie swej dobroci, a i jeszcze w telewizji go chwalą. Wiecie jak to podbudowuje. 

    • Jeszcze jedno…
      Jeszcze jedno…
      Kwota zadeklarowana może być fałszywa, tzn. kwoty ze sztabów mogą być liczone podwójnie. Dlaczego? Dlatego, że sztaby wysyłały orientacyjne kwoty na podany przez fundację numer, ale te same dane zbierały np. sztaby wojewódzkie, które również przesyłały dane do fundacji. Tak więc część kwot mogło się zdublować.
      Były też sztaby (jak np. nasz), które w ogóle nie wysłały informacji o zebranych środkach. Nasza kwota nie była nigdzie ujęta… 

          • Takich informacji mi
            Takich informacji mi brakowało. Na 100% nie było żadnych 36 milionów zadeklarowanych. Sprawdzam sukcesywnie kolejne duże miasta, spadki 20% i więcej to norma. Twoje przypuszczenie, co do dubli jest o tyle trafne, że Owsiak łże w żywe oczy nawet, jeśli dane są dostępne. Tak było w przypadku sztabów, ciągle powtarza, że jest ich 1800, a nie ma nawet 1500.

          • Jarek Kuźniar daje sygnał do odwrotu?
            Dziś ponoć Kuźniar zapowiedział, że liczy że Jurek z klasą rozliczy się a jak nie, to że znajdzie się osoba która zastąpi Jurasa. Znak czasów?

          • Jarek Kuźniar jest za krótki żeby komukolwiek dać jakikolwiek
             sygnał. Albo wyleciał boso przed orkiestrę (co w sumie do niego jest podobne), albo (co również do niego podobne) ktoś kto trzyma go przywiązanego na sznureczkach i za te sznureczki pociąga mu te wnioski podrzucił,żeby sprzedał je ciemnemu ludowi. Jedno i drugie oznacza, że czerwone portki się palą. Kuźniar na pewno sam na to nie wpadł co napisał, więc "grubi" albo już teraz szyją Owsiakowi jakieś buty, albo własnie smarują dratwę i niedługo zaczną szyć. Już wcześniej pisałem, że dla "grubasów" Owsiak pożyteczny to owsiak wiarygodny w oczach opinii publicznej. Owsiak myśli o WOŚP jako o źródle dochodu i ten nawet obcięty o 20% ciągle pozostaje wystarczający do realizacji wszystkiego tego co do tej pory ćwiczył,  ale "grubasy" każdą złotówkę traktują jako głos na wyborach. Ktoś, komu popularity spada szybko traci parasol, vide Tusk. Tyle, że Tusk przy wszystkich swoich podłościach to inteligentna bestia, potrafiąca po pierwsze naprawdę dobrze kłamać, po drugie wiarygodnie robić dobrą minę do złej gry, a po trzecie upatrzeć sobie pozycje, na które będzie mógł się wycofać. Owsiak będzie się trzymał swojej orkiestry do samego końca – jego lub jej. 

          • W Kaliszu do 22-giej zebrano
            W Kaliszu do 22-giej zebrano ok. 120 tys. Rok temu było ok. 213 tys, co ciekawe miasto przeznaczyło na finał 100 tys. m.in. koncert Blue Cafe.

  11. Ktoś tutaj podał ciekawy link
    Ktoś tutaj podał ciekawy link. Rozmowa była z panem Michalkiewiczem. Odnośnie Polski. Zgodzę się z wieloma tezami wygłoszonymi przez pana M. Najbardziej spodobała mi się teza o wytworzeniu w Polsce szlachty. Własciwie to o jej braku. Niby ksiądz i szlachta. Zgodzę się. Przez wiele lat niepiśminnictwa to był zawsze, i chyba pozostanie "ktoś" wykształcony, autorytet. Nie neguję. Nie znam za dużo księży. Szczerze mówiąc daleko mi do nich. Nie interesuje mnie moralizatorstwo a działanie. Jako były ministrant….mam do nich jakieś stanowisko nie za dobre. 

     Panie marszałku, a jaki program tej partii?
    – Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

    I to jest właśnie program!! nie chrześcijaństwo!!
    Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi

  12. Ktoś tutaj podał ciekawy link
    Ktoś tutaj podał ciekawy link. Rozmowa była z panem Michalkiewiczem. Odnośnie Polski. Zgodzę się z wieloma tezami wygłoszonymi przez pana M. Najbardziej spodobała mi się teza o wytworzeniu w Polsce szlachty. Własciwie to o jej braku. Niby ksiądz i szlachta. Zgodzę się. Przez wiele lat niepiśminnictwa to był zawsze, i chyba pozostanie "ktoś" wykształcony, autorytet. Nie neguję. Nie znam za dużo księży. Szczerze mówiąc daleko mi do nich. Nie interesuje mnie moralizatorstwo a działanie. Jako były ministrant….mam do nich jakieś stanowisko nie za dobre. 

     Panie marszałku, a jaki program tej partii?
    – Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

    I to jest właśnie program!! nie chrześcijaństwo!!
    Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi

  13. Program Tomasza Lisa
    Jerzy Owsiak i Piotr Wielgucki 🙂 byli głównymi bohaterami pierwszej części programu Tomasza Lisa w TVP. W sumie ciekawa dyskusja pomiędzy: Terlikowskim, Warzechą, Hołdysem i Wielowiejską. Dużo o Panu mówiono. Hołdys zarzucił Panu oczenianie Janiny Ochojskiej (Warzecha stwierdził, że to bzdury). W drugiej części prof. Smolar ciekwie mówil o tematyce powyższego artykułu.

    Polecam powtórki na TVP Polonia.

    http://natemat.pl/129917,lukasz-warzecha-w-tomasz-lis-na-zywo-nazwanie-wosp-aroganckimi-sukinsynami-bylo-niestosowne

  14. Program Tomasza Lisa
    Jerzy Owsiak i Piotr Wielgucki 🙂 byli głównymi bohaterami pierwszej części programu Tomasza Lisa w TVP. W sumie ciekawa dyskusja pomiędzy: Terlikowskim, Warzechą, Hołdysem i Wielowiejską. Dużo o Panu mówiono. Hołdys zarzucił Panu oczenianie Janiny Ochojskiej (Warzecha stwierdził, że to bzdury). W drugiej części prof. Smolar ciekwie mówil o tematyce powyższego artykułu.

    Polecam powtórki na TVP Polonia.

    http://natemat.pl/129917,lukasz-warzecha-w-tomasz-lis-na-zywo-nazwanie-wosp-aroganckimi-sukinsynami-bylo-niestosowne

  15. e tam ali agca z islamskich wilków
    strzelał do dziennikarzy propagujących masońskie wartości i od razu że Putin próbuje odpowiedź na atak zachodu zaciskający mu pętlę na szyi. To by było niemoralne przecież. i Niegrzeczne.

    Czytałem komentarze na gazeta.pl pod kandydatką SLD na prezydenta, jedną z najwięcej olajkowanych przez czytelników michnika opinii pod tekstem, było ładna kobieta nie nadaje się do polityki tylko do pokazywania gołej w magazynie dla mężczyzn. W podobny sposób tylko z innej perpektywy wypowiedziała że znana polityk ze znanej i popularnej partii jednego procenta, która zjadła zęby na polityce i polityk którego nie chcieli w jego własnej partii, co za skuteczność. Tylko czemu nie doczekałem się komentarzy u michnika "seksizm" albo "typowo polska zawiść"?

  16. e tam ali agca z islamskich wilków
    strzelał do dziennikarzy propagujących masońskie wartości i od razu że Putin próbuje odpowiedź na atak zachodu zaciskający mu pętlę na szyi. To by było niemoralne przecież. i Niegrzeczne.

    Czytałem komentarze na gazeta.pl pod kandydatką SLD na prezydenta, jedną z najwięcej olajkowanych przez czytelników michnika opinii pod tekstem, było ładna kobieta nie nadaje się do polityki tylko do pokazywania gołej w magazynie dla mężczyzn. W podobny sposób tylko z innej perpektywy wypowiedziała że znana polityk ze znanej i popularnej partii jednego procenta, która zjadła zęby na polityce i polityk którego nie chcieli w jego własnej partii, co za skuteczność. Tylko czemu nie doczekałem się komentarzy u michnika "seksizm" albo "typowo polska zawiść"?

    • Schetyna: Musimy raz na
      Schetyna: Musimy raz na zawsze rozwiązać problem zwrotu majątku żydowskiego. Oddajmy co im się należy i po kłopocie. Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld $USA w 2015r. Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata a Polacy tego nie odczują. Będę popierał zatem zwrot mienia żydowskiego w walucie, ziemi i niesłusznie zabranych nieruchomościach. Ci ludzie tyle wycierpieli, że należy im się zadość …

        • nie mozna
          to byla audycja radiowa

          http://www.prawy.pl/felieton/7937-kielbasy-wyborcze-dla-zydow 



          Jeśli chodzi o regulację kwestii restytucji mienia odebranego w czasie II wojny światowej i epoce komunizmu, Komorowski wyraził zaniepokojenie związane z kryzysem finansowym, który według niego zmienił nieco okoliczności. Niemniej jednak powiedział, że premier Tusk zmusi niepokornych ministrów, m.in. rolnictwa i ochrony środowiska, do tego by „dołożyli się do rekompensat” sprzedając państwowe lasy i nieruchomości 



          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/09WARSAW78_a.html 



          I rzeczywiście! Przed tegoroczną wizytą w Warszawie, gdzie miał otwierać Muzeum Historii Żydów Polskich, izraelski prezydent udzielił wypowiedzi dla Polskiej Agencji Prasowej, w której stwierdził m.in., że wprawdzie sprawa „roszczeń” nie będzie podczas tej wizyty dominowała, ale że on pamięta o „udzielonych obietnicach i podpisanych umowach”. Ani o „obietnicach”, ani tym bardziej – o „umowach” polska opinia publiczna nigdy nie została poinformowana ani przez rząd, ani przez Umiłowanych Przywódców z opozycji. 

          delegacja zespołu HEART spotkała się z sześcioma ministrami rządu premiera Tuska (wymienił nazwiska Radosława Sikorskiego, Jacka „Vincenta” Rostowskiego i Jarosława Gowina) oraz przedstawicielami opozycji parlamentarnej. 



          To sa kurw*ie syny…………………….. 



          Obrazek 

          Marszałek Sejmu stwierdził, że sprawa musi być załatwiona, ale nie jest to możliwe w obecnej sytuacji budżetowej państwa. Wyraził przekonanie, że kwestia ustawy wróci w kolejnej kadencji parlamentu, bo jak powiedział jest to sprawa honorowa. "Sytuację polskich finansów lepiej zna minister finansów i premier niż amerykańscy eksperci." – stwierdził Schetyna. 



          http://www.wiadomosci24.pl/artykul/schetyna_budzet_nie_pozwala_na_zalatwienie_sprawy_mienia_zydowskiego_186934.htmlwstepniak z roku 2011. 



          "Oto na Facebooku pan Tomasz Nowak, powołując się na poranną audycję radia Tok FM z 5 października br., cytuje wypowiedź ministra spraw zagranicznych Grzegorza Schetyny, który wyraża gotowość ostatecznego rozwiązania kwestii majątku żydowskiego. „Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 roku. Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata, a Polacy tego nie odczują”. Jeśli minister Schetyna rzeczywiście tak powiedział, to lepiej można zrozumieć przyczyny jego powrotu na stanowisko ministra spraw zagranicznych…". 



          http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3228 





          2008!!! 



          Deputy Prime Minister Grzegorz Schetyna 

          told the Ambassador the November 4 elections in the U.S. 

          recalled the excitement of Poland's own November 2007 general 

          elections, and said Poles are counting on President-elect 

          Obama to bring about a more open U.S. foreign policy. 

          Schetyna assured the Ambassador that private property 

          restitution legislation would be introduced in parliament 

          within weeks (in contrast to the Sejm speaker's prediction of 

          a 2009 introduction) and reviewed a government bill to 

          transfer powers from the central government to local 

          authorities. 

          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/08WARSAW1280_a.html 









          On prospects for passing legislation 

          on compensation for WWII and Communist-era private property 

          confiscations, Komorowski said he did not expect the 

          legislation to be introduced to the Sejm until next year. 

          Although the government supports the legislation, Komorowski 

          said PM Tusk remains concerned about choosing the "right 

          political moment," an indication that personal tensions 

          between Tusk and President Kaczynski would be the determining 

          factor in passing the legislation. 

          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/08WARSAW1250_a.html 



          Chca po prostu sprzedac Polske. Ciekawe, ze zaraz po tym kaczora zmiotlo w smolensku… 

    • Schetyna: Musimy raz na
      Schetyna: Musimy raz na zawsze rozwiązać problem zwrotu majątku żydowskiego. Oddajmy co im się należy i po kłopocie. Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld $USA w 2015r. Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata a Polacy tego nie odczują. Będę popierał zatem zwrot mienia żydowskiego w walucie, ziemi i niesłusznie zabranych nieruchomościach. Ci ludzie tyle wycierpieli, że należy im się zadość …

        • nie mozna
          to byla audycja radiowa

          http://www.prawy.pl/felieton/7937-kielbasy-wyborcze-dla-zydow 



          Jeśli chodzi o regulację kwestii restytucji mienia odebranego w czasie II wojny światowej i epoce komunizmu, Komorowski wyraził zaniepokojenie związane z kryzysem finansowym, który według niego zmienił nieco okoliczności. Niemniej jednak powiedział, że premier Tusk zmusi niepokornych ministrów, m.in. rolnictwa i ochrony środowiska, do tego by „dołożyli się do rekompensat” sprzedając państwowe lasy i nieruchomości 



          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/09WARSAW78_a.html 



          I rzeczywiście! Przed tegoroczną wizytą w Warszawie, gdzie miał otwierać Muzeum Historii Żydów Polskich, izraelski prezydent udzielił wypowiedzi dla Polskiej Agencji Prasowej, w której stwierdził m.in., że wprawdzie sprawa „roszczeń” nie będzie podczas tej wizyty dominowała, ale że on pamięta o „udzielonych obietnicach i podpisanych umowach”. Ani o „obietnicach”, ani tym bardziej – o „umowach” polska opinia publiczna nigdy nie została poinformowana ani przez rząd, ani przez Umiłowanych Przywódców z opozycji. 

          delegacja zespołu HEART spotkała się z sześcioma ministrami rządu premiera Tuska (wymienił nazwiska Radosława Sikorskiego, Jacka „Vincenta” Rostowskiego i Jarosława Gowina) oraz przedstawicielami opozycji parlamentarnej. 



          To sa kurw*ie syny…………………….. 



          Obrazek 

          Marszałek Sejmu stwierdził, że sprawa musi być załatwiona, ale nie jest to możliwe w obecnej sytuacji budżetowej państwa. Wyraził przekonanie, że kwestia ustawy wróci w kolejnej kadencji parlamentu, bo jak powiedział jest to sprawa honorowa. "Sytuację polskich finansów lepiej zna minister finansów i premier niż amerykańscy eksperci." – stwierdził Schetyna. 



          http://www.wiadomosci24.pl/artykul/schetyna_budzet_nie_pozwala_na_zalatwienie_sprawy_mienia_zydowskiego_186934.htmlwstepniak z roku 2011. 



          "Oto na Facebooku pan Tomasz Nowak, powołując się na poranną audycję radia Tok FM z 5 października br., cytuje wypowiedź ministra spraw zagranicznych Grzegorza Schetyny, który wyraża gotowość ostatecznego rozwiązania kwestii majątku żydowskiego. „Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 roku. Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata, a Polacy tego nie odczują”. Jeśli minister Schetyna rzeczywiście tak powiedział, to lepiej można zrozumieć przyczyny jego powrotu na stanowisko ministra spraw zagranicznych…". 



          http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3228 





          2008!!! 



          Deputy Prime Minister Grzegorz Schetyna 

          told the Ambassador the November 4 elections in the U.S. 

          recalled the excitement of Poland's own November 2007 general 

          elections, and said Poles are counting on President-elect 

          Obama to bring about a more open U.S. foreign policy. 

          Schetyna assured the Ambassador that private property 

          restitution legislation would be introduced in parliament 

          within weeks (in contrast to the Sejm speaker's prediction of 

          a 2009 introduction) and reviewed a government bill to 

          transfer powers from the central government to local 

          authorities. 

          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/08WARSAW1280_a.html 









          On prospects for passing legislation 

          on compensation for WWII and Communist-era private property 

          confiscations, Komorowski said he did not expect the 

          legislation to be introduced to the Sejm until next year. 

          Although the government supports the legislation, Komorowski 

          said PM Tusk remains concerned about choosing the "right 

          political moment," an indication that personal tensions 

          between Tusk and President Kaczynski would be the determining 

          factor in passing the legislation. 

          http://www.wikileaks.org/plusd/cables/08WARSAW1250_a.html 



          Chca po prostu sprzedac Polske. Ciekawe, ze zaraz po tym kaczora zmiotlo w smolensku…